آمریکا نشست آسه آن در لاس وگاس را به دلیل کرونا به تعویق انداخت

به گزارش مجله خزرکوه، دو مقام مطلع آمریکایی فاش کردند که ایالات متحده تصمیم گرفته است تا ملاقات با رهبران کشورهای جنوب شرق آسیا را به خاطر نگرانی درباره گسترش ویروس کرونا به تاخیر بیندازد.

آمریکا نشست آسه آن در لاس وگاس را به دلیل کرونا به تعویق انداخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دو مقام مطلع آمریکایی روز آدینه گفتند: ایالات متحده تصمیم گرفته است یک ملاقات و نشست با رهبران کشورهای جنوب شرق آسیا را که قرار بود 14 مارس برگزار گردد، به خاطر نگرانی نسبت به گسترش ویروس کرونا به تاخیر اندازد.

بر اساس این گزارش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رهبران 10 کشور عضو آسه آن را برای ملاقات در لاس وگاس دعوت نموده است. ترامپ در نشست نوامبر رهبران آسه آن در بانکوک شرکت ننموده بود و علت اصلی دعوت رهبران کشورهای جنوب شرق آسیا به آمریکا همین مساله بوده است.

یک منبع مطلع در این باره گفت: در حالی که جامعه بین المللی برای شرکت دادن ویروس کرونا متحد شده است، ایالات متحده با مشورت با کشورهای آسه آن تصمیم سختی را اتخاذ نموده و میخواهد نشست رهبران کشورهای جنوب شرق آسیا را به تعویق بیندازد.

وی اضافه نمود: آمریکا برای روابط خود با کشورهای آسه آن ارزش زیادی قائل است و منتظر برگزاری نشست هایی در آینده نزدیک است.

به تعویق افتادن این نشست در حالی است که نگرانی های زیادی درباره گسترش ویروس کرونا در آمریکا به وجود آمده است. تا به امروز حداقل ابتلای 60 نفر به این ویروس در آمریکا تایید شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 308

به "آمریکا نشست آسه آن در لاس وگاس را به دلیل کرونا به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا نشست آسه آن در لاس وگاس را به دلیل کرونا به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید