آمریکا 3 ایرانی و چند شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

به گزارش مجله خزرکوه، وزارت امورخارجه آمریکا گفت که به طور رسمی علیه چند شرکت در رابطه با محصولات پتروشیمی ایران تحریم وضع نموده است.

آمریکا 3 ایرانی و چند شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، وزارت امورخارجه آمریکا امروز چهارشنبه 28 اسفند ماه با انتشار بیانیه ای بیان کرد که 9 شرکت را در رابطه با بخش پتروشیمی ایران در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا روز سه شنبه گفت که کشورش 9 شرکت در آفریقای جنوبی، هنگ کنگ و چین به علاوه سه تبعه ایرانی به دلیل مشارکت در فروش محصولات پتروشیمی ایران تحریم نموده است.

وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه روز چهارشنبه خود که روی وب سایت رسمی این وزارتخانه قرار گرفته است، بیان کرد که تحریم های جدید شامل شرکتSPI International Proprietary Limited در آفریقای جنوبی می گردد. همچنین شرکت های Mcfly Plastic Hk Ltd، شرکت کشتیرانی Sea Charming و Saturn Oasis Co مستقر در هنگ کنگ در این فهرست قرار گرفته اند.

علاوه بر این، شرکت های چینی Dalian Golden Sun Import & Export Co. Ltd. ، Tianyi International (Dalian) Co. Ltd و شرکت کشتیرانیAoxing Ship Management (Shanghai) Ltd هدف تحریم های جدید آمریکا قرار گرفته اند.

شرکت های Main Street 1095 در آفریقای جنوبی و شرکت ایرانی Armed Forces Social Security Investment Company از دیگر نهادهایی هستند که نام آنها در فهرست تحریم های جدید آمریکا قرار گرفته اند.

دولت آمریکا همچنین سه فرد را به نام های محمد حسن طلوعی، مدیرعامل شرکت Armed Forces Social Security Investment Company، حسین توکلی، مدیر SPI International Proprietary Limited و رضا عبادزاده سمنانی مدیر شرکت Main Street 1095 را تحریم نموده است.

آمریکا در حالی این تحریم های جدید را وضع نموده است و به فشار حداکثری خود علیه تهران ادامه می دهد که به ایران پیشنهاد یاری برای مقابله با اپیدمی کرونا ویروس داده و از جمهوری اسلامی خواسته است تا شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را آزاد کند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 442

به "آمریکا 3 ایرانی و چند شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 3 ایرانی و چند شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید