اشتغالزایی بیش از 2 هزار نفر با فعالیت 160 کارخانه جدید در گیلان

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس سازمان صمت گیلان گفت: پارسال با آغاز فعالیت 160 کارخانه جدید 2 هزار و 56 نفر مشغول به کار شدند.

اشتغالزایی بیش از 2 هزار نفر با فعالیت 160 کارخانه جدید در گیلان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: 160 پروانه بهره برداری برای فعالیت صنعتی و فراوریی پارسال در استان صادر شد که با سرمایه گذاری بیش از هزار و 600میلیارد تومان در بخش صنعت شاهد تحقق شعار سال رونق فراوری در این بخش بوده ایم و با راه اندازی این کارخانه ها زمینه اشتغال 2 هزار و 56 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

او اضافه کرد: پارسال با حمایت و جدیت استاندار و سایر اعضای کارگروه و همراهی مدیران بانک های دولتی استان هزار و 200 میلیارد تومان بیش از میزان پیش بینی شده تسهیلات فراوری برای برطرف مسائل، چالش ها، تامین نقدینگی و سرمایه درگردش شرکت های فراوریی جذب و به بیش از یک هزار و 587 واحد پرداخت شد و با این میزان پرداخت تسهیلات رونق فراوری، گیلان از این حیث مقام سوم را در کشور کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه پارسال هر هفته در مرکز استان و یا شهرستان جلسات کارگروه برطرف موانع فراوری را برگزار نموده ایم، گفت: با اجرای مصوبات جلسات این کارگروه ها بیش از 417 واحد صنعتی گیلان به چرخه فراوری بازگشت و از ضرر و تعطیل شدن حجم عظیمی از سرمایه گذاری های صورت گرفته با اهتمام مدیران عضو کارگروه جلوگیری شد.

دلق پوش از حمایت های ویژه دستگاه قضایی استان در برگزاری جلسات ستاد صیانت از فراوری قدردانی و اضافه کرد: مسئولان دستگاه قضایی استان با برگزاری جلسات تحلیلی و تخصصی ویژه با رویکرد حمایت از فراوری، اشتغال و استمرار چرخه فراوری پارسال پای کار آمدند و با تشکیل شعبه ویژه شورای حل اختلافات صنعتی از توان و ظرفیت قضایی برای برطرف مسائل بخش فراوری استفاده کردند.

او احیای دو برند ملی صاحب نام تعطیل شده گیلانی یعنی شرکت کاشی خزر و شرکت ایران برک را نمونه ای از ثمره کوشش های کارگروه برطرف موانع فراوری در استان عنون کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه پارسال به 16 واحد صنعتی متوسط و کوچک گیلان بیش از 49 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود مناسب دارای یارانه پرداخت که موجب برطرف مسائل پروژه های صنعتی نیمه تمام استان شد، توضیح داد: گیلان دارای 2 هزار و 948 واحد صنعتی است.

م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 367

به "اشتغالزایی بیش از 2 هزار نفر با فعالیت 160 کارخانه جدید در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی بیش از 2 هزار نفر با فعالیت 160 کارخانه جدید در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید