بلوس: انتقال سردار آزمون به ایتالیا فقط در اختیار زنیت است

به گزارش مجله خزرکوه، نایب رئیس باشگاه لوکوموتیو مسکو اظهار داشت در ماجرای انتقال سردار آزمون به تیم های اروپایی فقط باشگاه زنیت تصمیم گیرنده است.

بلوس: انتقال سردار آزمون به ایتالیا فقط در اختیار زنیت است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، یوری بلوس در پاسخ به این پرسش که کدام یک از مهاجمان لیگ برتر روسیه شامل سردار آزمون، آلکسی میرانچوک، آرتم جیوبا و الکساندر کوکورین راهی تیم های اروپایی می شوند، گفت: طبق اخباری که در رسانه ها می خوانیم سردار آزمون از 2 یا 3 تیم ایتالیایی پیشنهادهایی دارد، اما این مهاجم ایرانی دارای قرارداد با زنیت سن پترزبورگ است. بنابراین همه چیز در ماجرای انتقال سردار آزمون به تیم دیگر اروپایی در اختیار مدیران زنیت است.

نایب رئیس باشگاه لوکوموتیو مسکو درباره پیشنهاد رم ایتالیا به الکساندر کوکورین، دیگر مهاجم زنیتی ها اظهار داشت: اگر درباره پول صحبت کنیم باشگاه زنیت همواره دنبال کسب بیشترین درآمد است. کوکورین یک بازیکن فوق العاده است و هر تیمی او را می خواهد.

بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی و روسی، 3 تیم مطرح سری A به دنبال جذب سردار آزمون، آرتم جیوبا و الکساندر کوکورین، بازیکنان خط حمله زنیت سن پترزبورگ هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 538

به "بلوس: انتقال سردار آزمون به ایتالیا فقط در اختیار زنیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوس: انتقال سردار آزمون به ایتالیا فقط در اختیار زنیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید