تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم، شرمسار طرفداران شدیم

به گزارش مجله خزرکوه، از نگاه سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رویارویی این تیم با پرسپولیس در استادیوم خالی از تماشاگر جنگی نابرابر بوده است.

تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم، شرمسار طرفداران شدیم

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیم نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: جا دارد قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم. از طرفداران مان هم تشکر می کنم. با وجود اینکه نمی توانستند به استادیوم بیایند، اما همراهی شان به ما دلگرمی می داد. واقعاً شرمسار آنها شدیم که نتوانستیم شاد شان کنیم. ما بازی را بهتر از حریف شروع کردیم، اما وقتی گل خوردیم روحیه تیم پایین آمد. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و خوب پیش رفتیم، ولی گل دوم را خوردیم.

وی درباره عدم حضور تماشاگران و گرمای هوا و اینکه چقدر این موضوع روی عملکرد شاگردانش تأثیرگذار بود، گفت: گرما تأثیر داشت. ما همواره عادت داشتیم با ترس وارد استادیوم می شدیم و لرزه به تن مان می افتاد، اما الان استادیوم خالی است. به هرحال این باعث می گردد در برابر تیم های عظیم به مشکل برخورد کنیم. این جنگ خیلی نابرابر است. اگر دو تیم را روی کفه ترازو بگذارید، خیلی سخت است در زمین بی طرف با چنین تیمی مبارزه کنید. به هرحال کار خیلی سخت است. این اولین باخت خانگی ما بود و مقابل طرفداران مان شرمسار شدیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص داوری ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس هم شرح داد: داوری مسئله ای نداشت و مهدوی قضاوت خوبی داشت. صحنه گل دوم کمی مشکوک به آفساید بود، ولی فکر می کنم دفاع ما دچار اشتباه شد. داوری در مجموع قضاوت خیلی خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 679

به "تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم، شرمسار طرفداران شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم، شرمسار طرفداران شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید