ترامپ در صدد تشکیل حزب سیاسی جدید

به گزارش مجله خزرکوه، منابع خبری آمریکا از تصمیم رئیس جمهور مستقر آمریکا برای تشکیل و تأسیس یک حزب سیاسی جدید خبر دادند.

ترامپ در صدد تشکیل حزب سیاسی جدید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، رئیس جمهور آمریکا پس از شکستش در انتخابات ریاست جمهوری، به دنبال تشکیل حزب سیاسی جدید است.

بنا به این گزارش، رئیس جمهور مستقر آمریکا که تنها چند ساعت به انتها عمر ریاست جمهوری وی باقی مانده است، هفته پیش با معاونان خود درباره تشکیل یک حزب سیاسی جدید رایزنی کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جزئیاتی درباره نام این حزب سیاسی جدید ترامپ و زمان اعلام موجودیت آن منتشر نشده است، اما نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع مطلع نوشت که ترامپ هفته گذشته با شماری از متحدان و همسنگران خود دربارهٔ تشکیل حزب سیاسی مصاحبه و اعلام نموده است در راستای شعار سیاسی اش یعنی نخست آمریکا مایل است حزب تازه را حزب میهن پرست بنامد.

این خبر در حالی اعلام می گردد که شماری از جمهوریخواهان از نقش دونالد ترامپ در تحریک مهاجمانی که در ششم ژانویه به ساختمان کنگرهٔ آمریکا یورش بردند به شدت انتقاد نموده اند.

اما آنچه سبب می گردد جمهوریخواهان بیش از دموکرات ها از خبر تشکیل حزب میهن پرست نگران باشند، آن است که آرائی که به صندوق حزب احتمالی دونالد ترامپ ریخته خواهد شد، به قیمت لاغر شدن بدنهٔ رأی دهندهٔ جمهوریخواهان تمام خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر شده است که چندی پیش روزنامه نیویورک تایمز اعلام نموده بود که ترامپ به مشاورانش گفته است اگر جو بایدن رسما در انتخابات 2020 به پیروزی برسد، او سریعا برنامه خود را برای انتخابات 2024 اعلام خواهد نمود.

بنا به این گزارش، دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک میهمانی کریسمس در کاخ سفید، برای شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 میلادی ابراز تمایل نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 989

به "ترامپ در صدد تشکیل حزب سیاسی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در صدد تشکیل حزب سیاسی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید