تعطیلی پارکینگ زائر و شهرداری در قم

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/قم معاون شهردار قم از بسته شدن پارکینگ زائر و شهرداری قم خبرداد.

تعطیلی پارکینگ زائر و شهرداری در قم

سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که شب گذشته برگزار شد از آمادگی شهرداری برای اتخاد تمهیدات در ورودی های شهر اطلاع رسانی و پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد و گفت: بوستان هایی که حصار داشته و ورودی دارند را می توانیم تعطیل کنیم و برای یک سری بوستان ها محدودیت ترافیکی برقرار کنیم.

معاون شهرداری بیان نمود: هشدارهای اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا در قالب 1500 آویز، 150 پرتابل و 15 پل عابر پیاده مسائل بهداشتی، در خانه بمانید و عدم تجمع اجرا شده است.

وی اضافه نمود: البته بوستان هایی که نقش محلی و ناحیه ای دارند را می توانیم باز بگذاریم تا در مواقع ضرور از آنها استفاده شود. زیرا باید تدابیری اتخاذ کرد که به همه نیازها پاسخگو باشد.

سامع یادآورشد: از سه شنبه پارکینگ زائر و شهرداری تعطیل می شود ولی پارکینگ حاشیه ساختمان زمزم و جلوی مصلی باز خواهد بود. امیدواریم بتوانیم محدودیت و تعطیلی پارکینگ ها را با کمک پلیس راهور به خوبی اطلاع رسانی کنیم.

وی اطلاع رسانی میدانی به صورت صوتی را مورداشاره قرارداد و گفت: در این زمینه ده خودرو که شامل 5 خودرو آتش نشانی و 5 خودرو پیشگیری از تخلفات شهرداری هستند را فعال کرده ایم که به صورت روزانه کار خود را انجام می دهند؛ همچنین 30 سامانه اذان گو هم با هماهنگی مدیریت بحران فعال شده و هشدارها را به مردم می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 437

به "تعطیلی پارکینگ زائر و شهرداری در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی پارکینگ زائر و شهرداری در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید