جانشین موقت کومان در تیم ملی هلند معین شد

به گزارش مجله خزرکوه، فدراسیون فوتبال هلند ضمن ابراز تأسف از جدایی رونالد کومان از تیم ملی این کشور، جانشین موقت او را معرفی کرد.

جانشین موقت کومان در تیم ملی هلند معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، فدراسیون فوتبال هلند امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه ای تأیید جدایی رونالد کومان از تیم ملی این کشور برای هدایت بارسلونا، دوایت لودوِجز را به عنوان سرمربی موقت نارنجی پوشان تا زمان معرفی سرمربی جدید آنها معرفی کرد.

در این بیانیه به دستاوردهای کومان 57 ساله در طول دو سال مربیگری اش در تیم ملی هلند از جمله کسب جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2020 و کسب پیروزی های ارزشمند مقابل تیم های ملی آلمان و فرانسه در لیگ ملت های اروپای سال گذشته اشاره شده است.

در همین حال اریک گوده، رئیس فدراسیون فوتبال هلند از تصمیم کومان برای ترک تیم ملی فوتبال کشورش و پیوستن به بارسلونا ابراز تأسف کرد و گفت: من به تصمیم کومان احترام می گذارم و از او به خاطر برگرداندن تیم ملی به قلب هواداران تشکر می کنم. با او سال های سختی که تیم ملی هلند پشت سر می گذاشت به خاتمه رسید.

کومان تا خاتمه جام ملت های اروپا با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد داشت اما به موجب بندی که در این قرارداد وجود داشت او در صورت دریافت پیشنهاد از بارسلونا می توانست نارنجی پوشان را رها کند و امروز این اتفاق جنبه رسمی پیدا کرد.

تا انتخاب جانشین قطعی کومان، دوایت لودوجز 62 ساله که یکی از بازیکنان پیش کسوت فوتبال هلند است و دو سال دستیار کومان بود، هدایت تیم ملی کشورش را برعهده خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 724

به "جانشین موقت کومان در تیم ملی هلند معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین موقت کومان در تیم ملی هلند معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید