حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان توسط نیرو های مسلح یمن

به گزارش مجله خزرکوه، نیرو های مسلح یمن حمله گسترده نیرو های ائتلاف سعودی در مرز های جنوبی عربستان را طی یک درگیری سه ساعته دفع کردند و شمار دیگری از عناصر سعودی هم در مناطق مرزی نجران و جیزان کشته یا زخمی شدند.

حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان توسط نیرو های مسلح یمن

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نیرو های مسلح یمن حمله سنگین نیرو های ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی شمال یمن با جنوب عربستان دفع کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک مقام نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن اظهار داشت: رزمندگان یمنی در در یک درگیری سه ساعته حمله گسترده ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی مجازه در استان عسیر در جنوب عربستان دفع کردند.

شبکه المسیره به دنبال این خبر هم اظهار داشت دو خودروی نظامی مزدوران ارتش عربستان بر اثر انفجار بمب های دستی در منطقه مرزی البقع مشرف به استان نجران عربستان منهدم شده و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

در منطقه جیزان هم شماری از مزدوران ائتلاف سعودی در کمین یگان مهندسی در منطقه مشرف به ارتفاعات ام بی سی کشته یا زخمی شدند.

شماری از مزدوران ائتلاف سعودی هم صبح امروز در انفجار یک شبکه مین کاشته شده در منطقه مشرف به ارتفاعات ام. بی. سی جازان (جیزان) کشته یا زخمی شدند.

یک خودروی حامل مزدوران ارتش عربستان هم عصر روز گذشته بر اثر انفجار یک بمب دستی در بیابان های الاجاشر در منطقه نجران در مرز شمال یمن با عربستان منهم شد و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

یگان ضدزره ارتش یمن هم از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف سعودی در حمله راکتی به منطقه مربع شجع در غرب نجران اطلاع داد.

ائتلاف سعودی-اماراتی و مزدورانش در پاسخ به خسارت سنگین دو هفته اخیر به نیرو های دولت مستعفی منصور هادی در جبهه نِهم در شرق صنعاء و دیگر استان های مأرب، الجوف، تعز، و إب با شعله ور کردن آتش حملات خود در جبهه ساحل غربی و الحدیده و کوشش برای پیشروی در شمال یمن درصدد جبران خسارات خود برآمده اند، اما به دستاوردی نرسیده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 322

به "حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان توسط نیرو های مسلح یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان توسط نیرو های مسلح یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید