خبرنگاران انصراف میراسماعیلی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران

به گزارش مجله خزرکوه، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون جودو امروز از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران انصراف داد.

خبرنگاران انصراف میراسماعیلی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران

به گزارش خبرنگاران، آرش میراسماعیلی روز سه شنبه گفت: باعث افتخارم بود که در این مدت به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران فعالیت می کردم. رقابت در ورزش همیشه وجود دارد و همه هم دل و قهرمان هستیم.

وی اضافه کرد: کارهای زیادی را انجام دادم اما یک سری از اختلافات سبب شد تا مسایل دیگری پیش بیاید. انصراف از انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران را به طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک تقدیم کردم. هر فردی که برای این سمت برگزیده گردد در کنارش خواهم ماند.

وی تاکید نمود: همچنین از قلی پور خواستم تا برای حفظ قانونمندی در جلسه حضور پیدا نکند.

رییس سابق کمیسیون ورزشکاران گفت: در 25 خرداد آیین نامه انتخابات به تایید هیات اجرایی رسید اما برای برطرف ابهام تاییدیه IOC را هم اعلام کنید.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست و نایب رییسی کمیسیون ورزشکاران روز گذشته در حالی سرانجام یافت که پنج نفر نهایی برای پست ریاست و نایب رییسی کمیسیون ورزشکاران نامزد شدند. هادی ساعی، زهرا نعمتی، سعید حسنی پور برای کسب کرسی ریاست کمیسیون و مجتبی عابدینی و افشین نوروزی هم برای کسب پست نایب رییسی نام نویسی کردند.

این در حالی بود که روز گذشته طاهریان منتشر نشدن نام یکی از نامزدهای پست ریاست کمیسیون ورزشکاران را به دلیل بعضی ناهماهنگی ها عنوان نموده بود و گفت: آرش میراسماعیلی هم جزو یکی از 6 نامزد این کمیسیون است.

حال انتخابات ریاست و نایب رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از 10 صبح رامروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 684

به "خبرنگاران انصراف میراسماعیلی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انصراف میراسماعیلی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید