خبرنگاران فرماندار: ثبت نام 945 نامزد انتخابات شوراهای روستایی در ملایر نهایی شد

به گزارش مجله خزرکوه، همدان- خبرنگاران- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با خاتمه یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان شورای اسامی روستاها، 945 داوطلب در چهار بخش تابعه این شهرستان شامل بخش مرکزی، جوکار، سامن و زند نام نویسی کردند که تعداد نامزدها نسبت به دوره قبل انتخابات 1.75 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران فرماندار: ثبت نام 945 نامزد انتخابات شوراهای روستایی در ملایر نهایی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، قدرت الله ولدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها 869 داوطلب در این شهرستان ثبت نام کردند که در این دوره 76 نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: به تفکیک بخش های تابعه ملایر، 267 داوطلب در بخش مرکزی، 206 داوطلب در بخش جوکار، 271 داوطلب در بخش سامن و 201 داوطلب در بخش زند برای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا نام نویسی کردند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به افزایش پنج روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستا در این شهرستان اعلام کرد: در دوره قبل انتخابات شوراها، 166 روستای ملایر واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که در این دوره سه روستای گلدسته در بخش مرکزی، میرزاییه در بخش جوکار و بیدکرپه وسطی در بخش زند به روستاهای واجد شرایط این شهرستان اضافه شد.

ولدی یادآور شد: علاوه بر این 2 روستای توسک علیا و سفلی نیز که در دوره پنجم، انتخابات شوراهای اسلامی روستا تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسیده بود در این دوره برگزار می گردد.

وی گفت: در مجموع 51 روستا در بخش مرکزی، 35 روستا در بخش جوکار، 43 روستا در بخش سامن و 40 روستا در بخش زند در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه ملایر از نظر شمار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در استان همدان پیشتاز است، اضافه کرد: 906 نفر از داوطلبان ثبت نام شده مرد و 39 نفر نیر زن هستند.

ولدی تاکید نمود: مردم ملایر در انتخابات 1400 همانند دوره های گذشته با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای، پای بندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را ثابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات استان همدان، انتخابات شورای اسلامی روستاها در 917 روستای استان همدان و 2 تیره عشایری جمور و ترکاشوند برای انتخاب 2 هزار و 966 عضو شورا برگزار می گردد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1139

به "خبرنگاران فرماندار: ثبت نام 945 نامزد انتخابات شوراهای روستایی در ملایر نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ثبت نام 945 نامزد انتخابات شوراهای روستایی در ملایر نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید