خبرنگاران معلمان سراسر کشور با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم می بخشند

به گزارش مجله خزرکوه، تهران - خبرنگاران - وزیر آموزش و پرورش در یادداشتی گفت: همکارانم (معلمان) در سراسر کشور توانسته اند با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم بخشند.

خبرنگاران معلمان سراسر کشور با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم می بخشند

محسن حاجی میرزایی دوشنبه شب در توئیتی نوشت: معلمان در تعطیلی مدارس آموزش دانش آموزان را رهبری می کنند.

وی شرح داد: از تمامی همکاران خوبم به ویژه خانم معلمی که در شهرستان حمیدیه از امکانات منزل شخصی خود برای آموزش دانش آموزان استفاده کرده بود، قدردانی می کنم.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال به این موضوع تاکید جدی کرد که در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا آموزش تعطیل نیست.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر گقته بود که سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد و همه فرایندها مطابق قبل از تعطیلات تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسوولیت ما کم نشده است بلکه شکل اجرای آن تغییر پیداکرده است، اظهار داشت: بدون هیچ کم و کاستی باید وظایف را انجام دهیم و حتی جدی تر و سخت گیرتر باشیم و هرمدرسه ای با شیوه و خلاقیت خود این مهم را انجام دهد و این خلاقیت را به مدارس تفویض می کنیم تا برنامه ریزی درسی و ریتم زندگی دانش آموزان در بستر فضای الکترونیک و رسانه ملی حفظ شود.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها،آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی شرح داد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیر حضوری مطابق برنامه درسی هرکلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.‬⁩

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 417

به "خبرنگاران معلمان سراسر کشور با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم می بخشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلمان سراسر کشور با خلاقیت جریان یادگیری را تداوم می بخشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید