خبرنگاران نیروی زمینی ارتش 35 هزار بسته غذایی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می نماید

به گزارش مجله خزرکوه، تهران-خبرنگاران- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در نخستین رزمایش همدلی و یاری مومنانه نیروی زمینی ارتش 35 هزار بسته موادغذایی در سراسر کشور که توسط نیروی زمینی آماده شده در بین اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

خبرنگاران نیروی زمینی ارتش 35 هزار بسته غذایی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می نماید

امیر سرتیپ نوذر نعمتی عصر چهارشنبه در مراسم رزمایش همدلی و یاری مومنانه در پادگان پشتیبانی منطقه 3 نیروی زمینی ارتش اظهارداشت: رزمایش همدلی و یاری مومنانه نیروی زمینی ارتش در تهران و هم زمان در همه یگان های مستقر این نیرودر سراسر کشور برگزار می گردد و قرار است 35 هزار بسته مواد غذایی که توسط نیروی زمینی آماده شده است در اجرا و لبیک به رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و یاری مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر توزیع گردد.

وی اضافه کرد: امروز مرحله اول این رزمایش شروع شد و با توکل خدا در ماه مبارک رمضان و تا آنجایی که در توان نیروی زمینی ارتش است، ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با شیوع کرونا و با رزمایش لبیک یا امام خامنه ای جهت پیشگیری شیوع بیشتر این ویروس از 25 اسفند سال 98، در حال اجرای این رزمایش در 260 شهر در استان های مختلف کشور بوده است.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که در اجرای فرمان فرماندهی کل قوا مبنی بر رزمایش همدلی و یاری مومنانه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تهران همزمان در همه استان هایی که نیروی زمینی در آن استانها مستقر است این رزمایش عظیم را برگزار می نماید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش همدلی و یاری مومنانه به خواسته رهبری که در سخنرانی ایشان در در نیمه شعبان بود، توسط نیروی زمینی ارتش طراحی و پس از تصویب سلسله مراتب و فرماندهی کل ارتش امروز چهارشنبه اولین مرحله این رزمایش در سراسر کشور و در مناطقی که این نیرو مستقر است اجرا می گردد.

امیر نعمتی اضافه کرد: دراین رزمایش ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با بضاعت اندکی که داریم و با احساس همدلی با همه ملت شریف به ویژه اقشار آسیب پذیر که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت های مالی و اجتماعی آنها تحت تاثیر این شرایط نهاده شد یاری کنیم.

وی تاکید نمود:با برگزاری رزمایش همدلی یاری مومنانه اعلام می کنیم که ارتش جمهوری اسلامی در همه اتفاقاتی که در کشور می افتد در کنار مردم ایران با فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و خواهیم بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که همزمان با تهران و با دستور فرماندهان قرارگاه منطقه ای و فرماندهان ارشد ارتش در استان های فارس و اصفهان این رزمایش برگزار می گردد.

امیرنعمتی گفت: این یاری های هرچند ناچیز ولی با قلبی مملو از جان گذشتگی و آمادگی برای اجرای شعار همیشگی ارتش که در همه اتفاقات این سال های اخیر این شعار را با یک روحیه جهادی مخلصانه جامع عمل پوشانده در کنار مردم خواهیم بود و شعار همیشگی ارتش فدای ملت را با برگزاری این رزمایش گوشه ای از این فدای ملت را به نمایش خواهیم گذاشت.

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در پی اوامر فرماندهی معظم کل قوا نیروی زمینی ارتش عصر چهارشنبه اولین رزمایش همدلی و یاری های مومنانه خود را در قالب بسته های معیشتی در تهران از پادگان پشتیبانی منطقه 3 واقع در سه راه شهریار و در مشهد، ارومیه، کرمانشاه، شیراز، اصفهان و کرمان این رزمایش برگزار گردید.

این بسته های معیشتی مذکور در تهران در مناطق شهریار، اسلامشهر و اطراف ان به مردم نیازمند اهدا می گردد.

نخستین رزمایش همدلی یاری مومنانه نیروی زمینی ارتش با حضور امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده و امیرعلی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 530

به "خبرنگاران نیروی زمینی ارتش 35 هزار بسته غذایی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیروی زمینی ارتش 35 هزار بسته غذایی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید