خبرنگاران 2 شهرستان ایلام در شرایط زرد کرونا قرار گرفت

به گزارش مجله خزرکوه، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 2 شهرستان ایلام و آبدانان در این استان از حالت آبی خارج شده و در شرایط زرد قرار گرفتند.

خبرنگاران 2 شهرستان ایلام در شرایط زرد کرونا قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر محمد کریمیان گفت: هم اکنون از مجموع 12 شهرستان این استان 10 شهرستان آبی و 2 شهرستان زرد است.

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 34 مورد ابتلا جدید به کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان به 25 هزار و 171 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ساده انگاری کرونا و عدم رعایت پروتکل ها سبب تغییر شرایط در این 2 شهرستان شده است، اضافه نمود: 10 بستری جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند و تعداد بستری شدگان در استان به 24 نفر رسیده است.

دکتر کریمیان یادآور شد: از بستری شدگان جدید 2 مورد مربوط به آبدانان، سه مورد ایلام، 2 مورد ملکشاهی، یک مورد ایوان، یک مورد چرداول و یک مورد مربوط به بدره است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد بهبودیافتگان کرونا در استان 23 هزار و 925 نفر است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: تصور از بین رفتن کرونا سبب بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل ها از سوی مردم شده است و چنانچه این فرایند ادامه یابد وارد پیک جدیدی از کرونا خواهیم شد.

وی از همشهریان ایلامی تقاضا کرد: همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در اماکن شلوغ و پرتردد سلامت خود و خانواده هایشان را حفظ کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1030

به "خبرنگاران 2 شهرستان ایلام در شرایط زرد کرونا قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 شهرستان ایلام در شرایط زرد کرونا قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید