درخشش خبرنگاران خبرنگاران در جشنواره راپمی

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/هرمزگان جشنواره بین المللی و منطقه ای راپمی با موضوع خلیج فارس و دریای عمان با درخشش خبرنگاران خبرنگاران به کار خود خاتمه داد.

درخشش خبرنگاران خبرنگاران در جشنواره راپمی

جشنواره بین المللی و منطقه ای راپمی پس از دریافت 71 اثر از استان های بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان و رسانه های کشوری مستقر در تهران ظهر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

در این جشنواره خبرنگاران خبرنگاران در استان های هرمزگان (امیرحسین طالبی)، بوشهر (زهره عرب) و خوزستان (دلال آلبوشهبازی) به ترتیب پیروز به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

معیار انتخاب آثار برتر این جشنواره نگارش حرفه ای، مستندسازی مکتوب، رعایت قواعد صحیح نگارشی، جذابیت موضوع و نگاه علمی به موضوع جشنواره بوده است.

به گزارش خبرنگاران، سردبیر خبرنگاران هرمزگان با اثر خلیج فارس در انتظار آخرین نفس مقام نخست جشنواره بین المللی و منطقه ای راپمی را کسب کرد.

سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان (راپمی) بازوی اجرای کنوانسیون منطقه ای کویت است که با هدف همکاری درباره مدیریت و توسعه محیط زیست دریایی نواحی ساحلی در برابر هر نوع آلودگی به امضای هشت کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان رسیده است.

سازمان راپمی دارای چهار مأموریت در حوزه بیولوژیکی، آلودگی های نفتی و آلی، آلودگی های معدنی مانند عناصر سنگین و سموم و مقابله اثرات زیست محیطی حوادثی همچون گردوغبار، توفان های گنو، پدیده کشند قرمز و یا سونامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 192

به "درخشش خبرنگاران خبرنگاران در جشنواره راپمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش خبرنگاران خبرنگاران در جشنواره راپمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید