درخواست برخورد با سیاسیونی که بدون پشتوانه علمی در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کردند

به گزارش مجله خزرکوه، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خواهان برخورد قانونی با سیاسیون و سلبریتی هایی شد که بدون پشتوانه علمی در مورد خرید واکسن کرونا اظهار نظر کردند.

درخواست برخورد با سیاسیونی که بدون پشتوانه علمی در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کردند

خداوردی، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: باید با کسانی مثل تاجزاده، محمود صادقی و کسانی که بدون داشتن پشتوانه علمی و مشاوران توانمند و با داشتن غرایض تعیین در خصوص واکسن روسی اظهار نظر اشتباه کردند و با سیاسی کاری جان مردم را به خطر انداختند برخورد گردد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشور های دنیا خواستار استفاده از واکسن روسی شده اند، چون این واکسن تا بیش از 91 درصد ایمنی زایی می نماید، اضافه نمود: از طرفی امروز خانواده بهداشت و درمان در کشور با جریانی روبه روست که توانایی های دانشمندان ایرانی را نمی بینند و این در حالی است که نشریه سوئیسی blick اعلام نموده سوئیس خواستار استفاده از واکسن ایرانی است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه شاهدیم بعضی از سلبریتی ها نیز با سوء استفاده از مرگ بازیکنان ملی و با هدف تحقیر ملی کلید واژه خرید واکسن فقط آمریکایی را برجسته نموده اند، اضافه نمود: در کل دنیا تنها 1 درصد واکسینه شده اند، تازه این 1 درصد هم یا کادر درمان بودند یا گروه پر خطر با این وجود سوال این است که آیا خود این سلبریتی ها واکسینه شده اند؟ متاسفانه امروز کسانی که خود سابقه سیاهی در بحث شیرخشک آلوده دارند داعیه دار بهداشت شده اند.

خداوردی بیان نمود: با توجه به هجمه رسانه ای گویا باید سلبریتی های خارج نشین پیش از کادر درمان در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه آیا آن 900 نفری که در روز گذشته در آلمان مردند حاصل سیاسی کردن واکسن بود، گفت: هجمه ها علیه کشورمان به گونه ای است که سایت دویچه وله در صفحه انگلیسی زبانش از واکسن روسی حمایت می نماید؛ اما در بخش فارسی زبانش واکسن روسی را می کوبد.

خداوردی توضیح داد: متاسفانه امروز کشور با رپرتاژ رسانه ای شدیدی روبه رو است به گونه ای که در این عرصه تحقیر کنندگان داخلی و خارجی دست در دست هم داده و با هم همراه شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1022

به "درخواست برخورد با سیاسیونی که بدون پشتوانه علمی در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برخورد با سیاسیونی که بدون پشتوانه علمی در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید