دستور قرنطینه سان فرانسیسکو برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله خزرکوه، شهردار سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا در واکنش به شیوع ویروس کرونا، دستور قرنطینه کردن این شهر آمریکا به مدت سه هفته را صادر کرد.

دستور قرنطینه سان فرانسیسکو برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال افزایش فوتی های ویروس کرونا در کالیفرنیا شهردار سان فرانسیسکو چهارمین شهر بزرگ این ایالت آمریکا این شهر را قرنطینه کرد.

سان فرانسیسکو کرونیکل و دیگر رسانه های آمریکایی خبر دادند، شهردار سان فرانسیسکو شامگاه دوشنبه به وقت محلی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا مقررات جدیدی درباره منع آمد و شد صادر و به مدت حداقل سه هفته شهر را قرنطینه کرد.

لاندن برید شهردار سان فرانسیسکو، چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا با بیش از 883 هزار نفر جمعیت در پیامی توئتیر این خبر را اعلام و توضیح داد: از نیمه شب امشب، مردم (شهر) باید در خانه بمانند مگر برای برطرف احتیاج های ضروری.

این مقام آمریکایی با بیان اینکه فعالیت های نهاد های حاکمیتی و عمومی ادامه دارند و مغازه های ضروری باز خواهند بود، اضافه کرد، اعمال محدودیت های جدید با توصیخه مقام های بهداشتی به منظور کم کردن از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

طبق فرمان اعلامی شهردار سان فرانسیسکو، ساکنان شهر تنها برای دیدن پزشک یا خرید اقلام ضروری مورد احتیاج می توانند از خانه خارج شوند.

این تصمیم بعد از آن اتخاذ شده که شمار جان باختگان ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا در روز دوشنبه (دیروز) به هفت نفر افزایش یافت.

طبق آخرین گزارش ها از شرایط شیوع کرونا در آمریکا، شمار جان باختگان در سراسر این کشور به 93 نفر رسیده و 4743 نفر هم تا به امروز مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 305

به "دستور قرنطینه سان فرانسیسکو برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور قرنطینه سان فرانسیسکو برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید