ذوق زدگی کاخ سفید از اقدام ترامپ برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا

به گزارش مجله خزرکوه، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از ترامپ به علت تزریق دوز سوم واکسن کرونا و تبلیغ آن میان طرفدارانش تمجید کرد.

ذوق زدگی کاخ سفید از اقدام ترامپ برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، جن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفت: ما از دونالد ترامپ به خاطر تزریق دوز سوم واکسن کرونا و تبلیغ آن میان طرفدارانش تشکر می کنیم.

رییس جمهور سابق آمریکا در روز های اخیر در مصاحبه ای تلویزیونی گفت که به تازگی دوز تقویتی (دوز سوم) واکسن کرونا را دریافت نموده؛ وی بعلاوه واکسن کرونا را بزرگترین دستاورد بشریت در شرایط فعلی توصیف کرد.

ترامپ در این مصاحبه گفت: کسانی که این روز ها به کرونا مبتلا می شوند و راهی بیمارستان ها می شوند همگی از افرادی هستند که واکسن نزده اند. اگر واکسن بزنید در امانید.

جن ساکی نیز نشست خبری روزانه خود با اصحاب رسانه گفت: ما از اینکه دونالد ترامپ دوز سوم را تزریق نموده و آن را به صراحت ایمن و موثر خوانده است سپاسگزاریم.

تا به امروز تنها 62 درصد از مردم آمریکا به طور کامل واکسینه شده اند که یکی از پایین ترین رقم های واکسیناسیون کرونا در بین کشور های ثروتمند است. بسیاری علت اصلی استقبال کم مردم آمریکا از واکسن کرونا را تبلیغات و سخنان جمهوری خواستار و دونالد ترامپ علیه واکسیناسیون عمومی می دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1484

به "ذوق زدگی کاخ سفید از اقدام ترامپ برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوق زدگی کاخ سفید از اقدام ترامپ برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید