ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح ساماندهی بازار مسکن گفت: برنامه ریزی برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن در ظرف چهارسال اجرا شده است.

ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اقبال شاکری با اشاره به جزئیات طرح رونق فراوری و ساماندهی بازار مسکن، اعلام کرد: هدف اصلی این طرح برنامه ریزی برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن در ظرف چهارسال است. در این طرح تامین زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت تا حدود 70 درصد قیمت مسکن دیده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تامین زمین رایگان، تسهیلات مناسب، مصالح با قیمت مطلوب، تامین زیر ساخت های آب، برق و گاز و کاهش هزینه ها مربوط به امور اداری و اجرایی نظیر اخذ پروانه از جمله اهداف اساسی است که در این طرح برای حمایت از ساخت مسکن و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا دنبال می گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم توضیح داد: برای تحقق هرکدام از بندهای این طرح یک زمان بندی تعیین درنظر گرفته شده است و اگر طبق زمان بندی اجرایی نگردد مجلس با نظارت خود ورود خواهد نمود. این طرح یک بستر و پکیج کامل برای حمایت از ساخت مسکن است. تسهیلات این طرح نیز برای افرادی است که هیچ گونه تسهیلاتی از دولت نگرفته باشند.

وی در ادامه تاکید نمود: زمانی که سالانه یک میلیون مسکن ساخته و به بازار تزریق گردد با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا بازار مسکن از تلاطم خارج می گردد. زمانی که به اندازه احتیاج مسکن وجود داشته باشد کنترل قیمت ها محقق شده و شاهد افزایش کاذب قیمت ها نخواهیم بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 586

به "ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن برای خانواده های فاقد مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید