سازمان بازرسی پاکستان برای نواز شریف پرسشنامه ارسال کرد

به گزارش مجله خزرکوه، به دنبال بازداشت رئیس گروه رسانه ای جنگ نیوز، سازمان بازرسی پاکستان برای یافتن نقش نواز شریف در فساد مالی وی وارد عمل شد.

سازمان بازرسی پاکستان برای نواز شریف پرسشنامه ارسال کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، سازمان بازرسی پاکستان با هدف بررسی نقش نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان در فساد مالی میرشکیل الرحمان رئیس گروه رسانه ای جنگ نیوز برای وی پرسشنامه ارسال کرد.

گزارش ها حاکی است نواز شریف که به بهانه مداوای بیماری خود به لندن رفته است پرسشنامه سازمان بازرسی پاکستان را دریافت کرده است.

وی موظف است به سوالات ارسال شده پاسخ داده و معین کند که در پرونده زمین خواری میر شکیل الرحمان نقشی داشت است یا خیر.

سوالات سازمان بازرسی پاکستان در حالی برای نواز شریف ارسال می شود که مسئولین حزب نواز آن را یک حرکت سازمان دهی شده برای انتقام دریافت از نواز شریف می دانند.

شبکه های تلویزیونی جیو تی وی و جنگ نیوز که زیر نظر میرشکیل الرحمان اداره می شوند نیز آن را یک پرونده قدیمی متعلق به 34سال قبل می دانند که مالک این شبکه ها یک بار در آن تبرئه شده است.

حمایت همیشگی شبکه های جیو تی وی و جنگ نیوز از نواز شریف یکی از دلایل مشکوک شدن دستگاه های قضایی به ارتباط نزدیک مسئولین این دو مجموعه است.

سازمان بازرسی پاکستان مدعی است به سرنخ های تازه ای دست یافته که نشان می دهد میرشکیل الرحمان در زمان سروزیری نواز شریف دست به زمین خواری زده است.

مجموعه شبکه های جیو تی وی تا به امروز بارها به دلیل فرار مالیاتی، و عدم تبعیت از قوانین رسانه ای پاکستان بسته شده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 447

به "سازمان بازرسی پاکستان برای نواز شریف پرسشنامه ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بازرسی پاکستان برای نواز شریف پرسشنامه ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید