سفیر ایران در چین: برای خروج هم وطنان از ووهان اقداماتی انجام دادیم

به گزارش مجله خزرکوه، سفیر ایران در چین گفت: برای خروج هم وطنان مان از ووهان چین به عنوان یک راه مقابله با بیماری کرونا اقداماتی انجام دادیم و ان شاءلله به زودی به نتیجه می رسد.

سفیر ایران در چین: برای خروج هم وطنان از ووهان اقداماتی انجام دادیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد کشاورززاده گفت: دولت چین اقداماتی را برای کنترل این بیماری طی ده روز گذشته انجام داده است و مهم ترین آن قرنطینه شهر ووهان است که به نظر می رسد بیشتر مبتلایان در این شهر باشند. البته این بیماری در استان های دیگر هم شیوع پیدا نموده اما تعداد آنها زیاد نیست مثلا در شهر پکن تا کنون حدود 120 نفر مورد ابتلا به این بیماری تشخیص داده شده است.

وی اضافه کرد: به طور کلی افراد در تمامی شهرها و مبادی ورودی و خروجی چین تحت کنترل هستند.

سفیر کشورمان در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ موردی از ابتلای هم وطنان مان در شهر ووهان نداشتیم. ما ارتباط مستمر و ساعتی با آنها داریم و مطلعیم هیچ کس در این شهر و یا شهرهای دیگر چین به این بیماری مبتلا نشده است.

کشاورززاده گفت: یکی از اقداماتی که ما از روز اول انجام دادیم آنالیز زمینه های متعدد مقابله با این بیماری بود که یکی از آنها خروج هم وطنان از این شهر بود که اقدامات لازم را نجام دادیم و ان شاءالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 181

به "سفیر ایران در چین: برای خروج هم وطنان از ووهان اقداماتی انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در چین: برای خروج هم وطنان از ووهان اقداماتی انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید