شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی

به گزارش مجله خزرکوه، فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست.

شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ همت علی ترکارانی در دیدار با خانواده شهید عبدالحمید نوری گفت: واژه های گذشت و فداکاری به معنای واقعی را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد.

او با بیان اینکه بهترین راه حفظ دستاورد های انقلاب ، پیروی از سیره و راه شهداست، شرح داد: دعای خیر پدران و مادران شهید پشتوانه محکمی برای این نظام است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت ها و خون پاک شهیدان عزیزمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و اضافه نمود: دیدار با خانواده معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی کارکنان ناجا در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

سرهنگ ترکارانی با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، گفت: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده های صبور آنان ادامه دادن راه و پاسداری از امنیت کشور می باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

او دیدار با خانواده شهداء را توفیق الهی و پشتوانه معنوی کارکنان ناجا دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 587

به "شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید