فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

به گزارش مجله خزرکوه، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: فرماندهان ارتش و سپاه با کوشش و مجاهدت دائمی و هم افزایی به وسیله ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند.

فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مشرق، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در آستانه برگزاری رزمایش مدافعان گفت: مجموعه قدرت مورد احتیاج کشور به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا بر سه پایه شامل قدرت دفاعی، ثبات و استحکام مالی و توانایی و قوام فرهنگی راسخ است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این سه حوزه نقش فعال دارند، بلکه قدرت دفاعی را با رویکرد بازدارندگی تهاجمی ساماندهی و بنا نموده اند و قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما بیشترین انطباق و تناسب را با مولفه های فرهنگی ـ تاریخی دارد.

چنانکه تا به امروز در صحنه های رزمایش پدافند هوایی مشاهده نموده ایم فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی، تمامی اقدامات تهدیدآمیز دشمن را (همانند صحنه جنگ واقعی) سرکوب و خنثی خواهند کرد.

فرماندهان ارتش و سپاه با کوشش و مجاهدت دائمی و هم افزایی به وسیله ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب نمایند. نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به آینده با وجود چالش ها و دشواری ها، با اعتماد به اتکال به خداوند متعال و پشتوانه بزرگ ملت شریف ایران، سرشار از امید است. ما وقتی به 42 سال فراز و نشیب های گذشته نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم آنچه پیش رو واقع شده است، به مراتب آسان تر از دشواری هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح با توکل بر خداوند و کوشش و مجاهدت، پشت سر نهاده است.

نیروهای مسلح در این رویارویی سرنوشت ساز اولا با سخت کوشی سرسختانه از تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور، در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد و ثانیا برای تحکیم ثبات سیاسی ـ امنیتی و توسعه قدرت دفاعی کشور کوشش خواهند کرد و با توکل به خداوند متعال مانع از تکرار تحقیر تاریخی ملت ایران و نیروهای مسلح همانند آنچه در دوران منحوس پهلوی در برابر قدرت های سلطه گر رخ داد، خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 811

به "فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید