فعالیت تعاونی ها در اردبیل آسیب شناسی شود

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش ظهر شنبه در دهمین جشنواره تعاونی های برتر اردبیل با بیان اینکه فعالیت تعاونی ها با مشکلاتی روبرو است، تاکید کرد: اداره کل تعاون استان ضروری است نسبت به شناسایی این آسیب ها اقدام کند.

فعالیت تعاونی ها در اردبیل آسیب شناسی شود

وی آموزش را پیش نیاز فعالیت تعاونی ها دانست و تاکید کرد: این مهم در آسیب شناسی مورد توجه قرار گیرد تا افرادی که اقدام به ایجاد تعاونی می کنند، باید در ابتدای کار دوره های آموزشی لازم و تخصصی را سپری کنند.

خدابخش به ضرورت بهره گیری از آموزش دیده در شکل گیری تعاونی ها تاکید کرد: با وجود اینکه استان اردبیل یک استان مستعد در بخش کشاورزی و گردشگری است، نقش تعاونی های استان در کشاورزی و گردشگری بسیار کمرنگ است.

استاندار اردبیل تعاونی را یکی از بخش های مهم جامعه دانست و متذکر شد: هر چند تجربه های ارزشمندی در فعالیت تعاونی ها مشاهده می شود اما تخصصی سازی تعاونی ها باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

خدابخش رعایت طبقه بندی مشاغل در ایجاد تعاونی ها را ضروری دانست و شرح داد: سطح تحصیلات و تنوع رشته ها باید در ایجاد تعاونی مورد توجه قرار گیرد.

وی اشتغال در فضای مجازی را حائز اهمیت ویژه خواند و اضافه کرد: انتظار می رود تعاونی ها به اقتضائات به ویژه گردشگری و ICT توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 340

به "فعالیت تعاونی ها در اردبیل آسیب شناسی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تعاونی ها در اردبیل آسیب شناسی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید