لیگ را تعطیل نمایند؛ پرسپولیس را قهرمان، رفتار باکالدرون اشتباه بود

به گزارش مجله خزرکوه، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از آغاز بازی ها بیانیه ای از سوی کانون مربیان صادر شد که در آن خواستار تعلیق ادامه بازی های فصل جاری و نحوه برگزاری رقابت های فصل آینده شدیم اما مورد هجوم بعضی منتقدان و کارشناسان فوتبال قرار گرفتیم. حالا می بینیم که بعضی تیم ها درگیر کرونا شده اند و چاره ای نیز جز تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

لیگ را تعطیل نمایند؛ پرسپولیس را قهرمان، رفتار باکالدرون اشتباه بود

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: همین دو هفته ای که بازی ها از سر گرفته شد نشان می دهد شرایط تیم ها به چه شکل است. پرسپولیس را باید به عنوان قهرمان معرفی و لیگ را هم تعطیل نمایند تا تکلیف باشگاه ها هم تعیین گردد.

وی ادامه داد: فوتبال از زندگی مردم جدا نیست. باید مراقبت های بیشتری داشته باشیم. فکر می کنم شرایط در بالای جدول کاملاً نشان دهنده این است که پرسپولیس با دو، سه برد دیگر از هفت بازی به جامانده اش می تواند قهرمان گردد. موردی که دور از انتظار نیست. به نظرم سازمان لیگ باید با مدیران و مربیان جلسات فوق العاده برگزار کند تا به نتیجه برسند.

ذوالفقارنسب درباره مسائل مدیریتی موجود در پرسپولیس که منجر به محکومیت های سنگین این باشگاه از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی پیشین می گردد تاکید نمود: دسته گلی که مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس به آب داده اند، تمام شدنی نیست. واقعاً چرا کسی به این فجایع رسیدگی نمی کند؟ مگر می گردد یک باشگاه را با این حجم از مسائل مدیریتی تنها گذاشت و تمام تقصیرها را گردن شخص قبلی انداخت.؟ متأسفانه ساز و کار مدیریتی خوبی وجود ندارد و همین موضوع دردسرساز شده است.

پیشکسوت پرسپولیس اعلام نمود: رفتار باشگاه با کالدرون اشتباه بود. او نشان داد اهل تعامل است اما آقایان خیلی راحت او را دلزده کردند تا مجبور به شکایت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 657

به "لیگ را تعطیل نمایند؛ پرسپولیس را قهرمان، رفتار باکالدرون اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ را تعطیل نمایند؛ پرسپولیس را قهرمان، رفتار باکالدرون اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید