ماجرای 10 میلیارد تومان پول گمشده در استقلال چیست؟

به گزارش مجله خزرکوه، پولی که بابت پرداختی ها به حساب باشگاه واریز شده، گویا اکنون در حساب باشگاه موجود نیست و معین نیست که 10 میلیارد تومان واریزی صرف چه بدهی شده است.

ماجرای 10 میلیارد تومان پول گمشده در استقلال چیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال در حالی با مشکل مالی دسته و پنجه نرم می کند که در این میان احمد سعادتمند قبل از برکناری و 2 روز مانده به سفر قطر، از یکی از حامیان مالی رقمی حدود 10 میلیارد تومان از طریق حساب باشگاه دریافت کرده که با هماهنگی های اجرا شده از سوی هیئت مدیره قرار بر این بود تا این پول صرف پرداخت بخشی از طلب شفر، میلیچ، دیاباته و دیگر امورات شود که اکنون این امر انجام نشده است.

پولی که بابت پرداختی ها به حساب باشگاه واریز شده، گویا اکنون در حساب باشگاه موجود نیست و معین نیست که 10 میلیارد تومان واریزی صرف چه بدهی شده است.

به این ترتیب مطرح شده سعادتمند نه تنها طلب شاکیان را پرداخت نکرده، بلکه باید جوابگوی واریزی 10 میلیارد تومان از سوی حامی مالی باشد.

جدا از آن که شنیده می شود یکی از هواداران استقلال قبل از سفر به قطر، طلب دیاباته را به باشگاه پرداخت کرده، در حالی که شیخ آبی ها بابت دریافت نکردن پول، نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه ارسال کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 785

به "ماجرای 10 میلیارد تومان پول گمشده در استقلال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای 10 میلیارد تومان پول گمشده در استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید