مشارکت 7000 میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت طی سال های گذشته

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/خراسان شمالی دبیرمجمع خیرین سلامت کشور از کمک هفت هزار میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت طی سال های گذشته خبر داد.

مشارکت 7000 میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت طی سال های گذشته

دکتر حسینعلی شهرکمک در دیدار با استاندار خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: مشارکت 53 خیر بانو در فعالیت های مجمع خیرین سلامت، نوید بخش فعالیت و حضور چشمگیر بانوان کشورمان در کارهای خیر است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همیشه همراه و همکار این مجمع بوده است، اضافه کرد: در این سفر به خراسان شمالی قول می دهیم با توجه به محرومیت این استان، برای جذب منابع خیرین جدید از سایر استان ها تلاش و پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی خواستار جذب منابع خیرین سلامت سایر استان ها شد

به گزارش خبرنگاران، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در ادامه این دیدار خواستار جذب منابع خیرین خارج از استان شد و گفت: فلسفه فعالیت خیر کمک به مناطق محروم است و انتظار می رود با توجه ویژه مجمع، منابع خیران به سمت استان های کمتر برخوردار سوق داده شود.

وی اظهار کرد: استانداری خراسان شمالی آماده انعقاد تفاهم نامه با این مجمع برای اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان است.

شجاعی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور هر اعتباری در نظر بگیرد، استانداری نیز آماده است به همان میزان اعتبار برای پروژه ها اختصاص دهد، اضافه کرد: کمک خیرین سلامت، نگاه کلان کشوری را می طلبد.

کننده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این استان جزو استان هایی بوده که سهم کمی از منابع مجمع خیرین سلامت داشته است، شرح داد: با توجه به نقاط محروم، خواستار توجه و فعالیت ویژه این مجمع در خراسان شمالی هستیم.

شجاعی با اشاره به اینکه پول خیر باید در نقطه ای هزینه شود که انسان های محروم و بی پول از امکانات بهداشت و درمان بهره مند شوند، اضافه کرد: در استانی هستیم که هنوز یکی از شهرستان های آن بیمارستان ندارد.

وی نگاه بلند خیرین سلامت در کشور را نگاهی ماندگار توصیف کرد و گفت: خیرین سلامت در حوزه ای کار می کنند که مانند آن وجود ندارد و کار خیر بهترین فعالیت در زندگی انسان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 75

به "مشارکت 7000 میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت طی سال های گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 7000 میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت طی سال های گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید