مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، افشین حیدری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از قبل مدیران و هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برای بازگشت با اتوبوس تصمیم گرفته بودند و تیم های اصفهانی نیز در بازگشت از مسجدسلیمان با اتوبوس به اصفهان برگشتند.

مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد

وی به پیگیری موضوعات تیم های وابسته به حوزه نفت اشاره کرد و اضافه نمود: وزیر برای حمایت مالی به ورزش خوزستان تلاش های اثر بخشی کرده و کمک مالی به تیم های وابسته به نفت دریافت و با مصوبه شورای اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در حد توان و فرای قانون کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان از مصوبه وزارت نفت انتقاد کرد و گفت: به واسطه مصوبه وزارت نفت، تیم های پرطرفدار خوزستانی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با مشکل روبرو شدند.

وی با درخواست از نمایندگان مجلس برای ورود به تغییر ماده قانون حمایت از تیم های وابسته به حوزه نفت، شرح داد: با توجه به طرفداران بی شمار تیم های وابسته به نفت در شهرستان های خوزستان، قانون حمایت از ورزش حرفه ای را در مناطق کمتر توسعه یافته تغییر دهند.

حیدری گفت: مصوبه وزارت نفت تیم های وابسته به حوزه نفت در خوزستان را دچار مشکلاتی کرد و این مصوبه و قانون در حالی است که زیرساخت لازم برای واگذاری تیم ها به بخش خصوصی مهیا نیست.

وی از قطع یک باره کمک ها به تیم های وابسته به نفت انتقاد کرد و اضافه نمود: وزارت نفت به جای قطع یک باره با برنامه سه ساله زیرساخت های واگذاری تیم ها را فراهم آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد: در شرایط کنونی زیرساخت لازم و کسب درآمد به جز برای تیم های سرخ آبی پایتخت در حوزه بلیط فروشی، پخش زنده و قرارداد تبلیغات به عنوان راه هایی برای تیم داری بخش خصوصی فراهم نیامده است.

وی به 8 رویارویی باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و اضافه نمود: اسپانسر برای 4 بازی آینده باشگاه نفت مسجدسلیمان متعهد به پرداخت مخارج شد و تا پایان فصل جاری نفت مسجدسلیمان مسئله ای ندارد اما تداوم شرایط شاهد انحنای باشگاه را در فصل بعدی به همراه دارد.

حیدری در پایان از تخصیص اعتبار دائم برای نگهداری ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد و گفت: اخباری خوش در آینده از ورزشگاه غدیر خواهیم شنید و ورزشگاه غدیر ساماندهی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 647

به "مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید