مطهری: تیمی که 4 بار قهرمان می گردد، خوب کار نموده است، این هنر مربی است که تیم خوب می بندد

به گزارش مجله خزرکوه، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که یکی از عوامل قهرمان شدن یک تیم جذب بازیکنان خوب و تیم خوب بستن است که به هنر یک مربی باز می شود.

مطهری: تیمی که 4 بار قهرمان می گردد، خوب کار نموده است، این هنر مربی است که تیم خوب می بندد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: این قهرمانی را به طرفداران مان تبریک می گویم. جای آنها خالی بود و دوست داشتیم در کنار آنها جشن بگیریم و این قهرمانی را به طرفداران مان تبریک می گویم.

وی درباره دلایل چهارمین قهرمانی پرسپولیس گفت: باید از کادر قبلی و از کالدرون و کادر فنی اش تشکر کنم. وقتی تیمی چهار دوره قهرمان می شود یعنی روی آن تیم کار شده است. از نظر فنی کارهای خوبی در تیم پرسپولیس انجام شد و ما هم در این فصل از میانه های راه اضافه شدیم و خیلی سخت است در تیمی که سه فصل قهرمان شده است، از نیم فصل اضافه شوید و تیم را قهرمان کنید. به هرحال یحیی گل محمدی هم در این نیم فصل خیلی زحمت کشید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم شاکله اش را به خوبی حفظ نموده است و به همین دلیل هم قهرمان می شود، اعلام نمود: اینکه تیم خوب داشته باشید، به هنر مربی برای تیم خوب بستن باز می شود. این یکی از دلایل است و از طرفی هم تیم باید خوب بازی کند تا بتواند به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 700

به "مطهری: تیمی که 4 بار قهرمان می گردد، خوب کار نموده است، این هنر مربی است که تیم خوب می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: تیمی که 4 بار قهرمان می گردد، خوب کار نموده است، این هنر مربی است که تیم خوب می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید