موسوی: اگر من نبودم، استقلال می توانست به دوبی برود؟ ، وکیل استراماچونی با خلیل زاده دست هم نداد!

به گزارش مجله خزرکوه، عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال را بدون این که یک ریال پول از کسی بگیرم، به دوبی و دوحه فرستادم.

موسوی: اگر من نبودم، استقلال می توانست به دوبی برود؟ ، وکیل استراماچونی با خلیل زاده دست هم نداد!

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد استعفای خود از این هیئت گفت: من استعفایم را اعلام کردم. البته بعضی دوستان مانند فتح الله زاده تا به امروز 6 بار استعفا دادند. خلیل زاده روز گذشته از قول وزیر به یکی از دوستانم پیغام داد که وزیر ورزش استعفای من را پذیرفته است. البته از صحت این موضوع اطلاعی ندارم.

موسوی درباره دلیل اصلی استعفا از هیئت مدیره گفت: اراده ای برای حل مسائل باشگاه استقلال وجود ندارد. این اراده باید از طرف وزیر ورزش باشد که اصلا نیست. حدود 20 روز از ابلاغ حکم عضویت من در هیئت مدیره می گذرد. البته به وسیله کتبی حکمی به من ندادند و این موضوع را از رسانه ها شنیدم. تا زمانی که من استعفا دادم، حتی یک جلسه هم در هیئت مدیره باشگاه برگزار نشد. تنها یک جلسه با اصرار من برگزار گشت. تمام واقعیت ها را باید بگویم. حالا بعضی ها می گویند که اسم پرسپولیس را می بری، اما من در توانایی های تیم خوب و پرتماشاگر پرسپولیس شک ندارم و به آن ها احترام می گذارم. حتی اگر یک روز این باشگاه از من یاری بخواهد، دریغ نخواهم کرد. با این وجود تمام عالم و آدم می دانند که تمایلات وزیر ورزش پرسپولیسی است.

او در ادامه گفت: بعضی هواداران استقلال در اینستاگرام از من انتقاد می نمایند که چرا این حرف ها را میزنی. حتما پرسپولیسی هستی. من برای پرسپولیس احترام قائلم، زیرا تیم کشورم است و 50 درصد مردم ایران هوادارش هستند. من نمی توانم به نیمی از مردم کشورم بی اعتنا باشم و به آن ها احترام نگذارم. هوادار استقلال هستم، اما به ثبات پرسپولیس و بازی روان این تیم احترام می گذارم. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد، اما این یک بحث جدا است و بحث دیگر که برای من قطعیت پیدا نموده، این است که اراده ای برای حل مسائل استقلال وجود ندارد.

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یک ژانویه با دعوت وزیر خدمت او رسیدم و در صحبت هایی که با او داشتم، گفتم که می توانم هزینه یک فصل استقلال را هم تامین کنم، اما بحث ما این بود که وزیر گفت من 48 ساعت مهلت می خواهم و من به او اعلام کردم در صورت عضویت در هیئت مدیره باشگاه، باید اختیار داشته باشم و این طور نمی گردد که فقط هزینه کنم، زیرا ساختار باشگاه باید اصلاح گردد و ظلم هایی که از طرف نزدیکان یا دیگران به این تیم شده، نباید ادامه پیدا کند. البته فعلا نمی خواهم اسمی بیاورم و اجازه دهید فعلا از کسی اسم نمی برم. 48 ساعت به 2 ماه تبدیل شد و من در این مدت 2 بار استعفایم را تقدیم وزیر ورزش کردم و 23 بار حضوری نزد او رفتم.

موسوی اضافه کرد: شب قبل از مجمع نزد وزیر بودم و 2 ساعت و 40 دقیقه با او صحبت کردم. وزیر تا دم در با من آمد و از من خواست استعفا ندهم تا 48 ساعت آینده تصمیم بگیرد. خدا را شاهد می گیریم که واقعیت ها را می گویم و معامله ای که کردم با خدای خودم بوده است. اگر موسوی نمی آمد، آیا استقلال می توانست به دوبی برود. استقلال را بدون این که یک ریال پول از کسی بگیرم، به دوبی و دوحه فرستادم.

او درباره مطرح شدن بحث مدیرعاملی اش در استقلال توضیح داد: وقتی نمی توانم وقت بگذارم و مدیرعامل شوم، چرا باید این مسئولیت را گردن بگیرم. پیغام هایش موجود است که خیلی ها از من خواستند مدیرعامل شوم، اما استقلال باشگاه بزرگی است و کسی باید بالای سرش باشد که بتواند برای آن وقت بگذارد که من نمی توانم.

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره صحبت هایش مبنی بر این که هیچ مذاکره ای با وکیل استراماچونی انجام نشده و خلیل زاده در این مورد واقعیت را نگفته، مطرح نمود: هر چیزی که در این مورد گفتم واقعیت بود. حتی شاهد هم دارم که یکی سلطانی بود و دیگری نماینده وزارت ورزش که بهتر است اسمش را نگویم. وقتی خلیل زاده به قطر رفته بود، من حتی نزدیک به باشگاه هم نبودم. یک روز جلسه دعوای سنگینی در دفتر وزیر ورزش داشتیم که خدا شاهد است خلیل زاده با چشم گریان از اتاق وزیر خارج شد و وزیر از من خرده گرفت که چرا حرمت نگه نمی داری. در جوابش گفتم نمی توانم این مسائل را بپذیرم و تنها واقعیت ها را گفتم. حرف من این بود وقتی هیچ مذاکره ای انجام نشده، چرا به مردم دروغ می گویید.

موسوی در ادامه گفت: خلیل زاده به من گفت اسناد مذاکره با وکیل استراماچونی را رو می نماید و من هم خواستم این کار را انجام دهد. خلیل زاده مدعی بود می تواند عکس های مذاکره با وکیل استراماچونی را نشان دهد، اما وکیل استراماچونی به خلیل زاده اعلام نموده بود اگر کسی دست به دوربین ببرد و بخواهد عکسی بگیرد، عصبانی می گردد. وکیل استراماچونی حتی با آن ها دست هم نداد.

او در واکنش به اظهارات خلیل زاده که مدعی شده بود موسوی اصرار داشت فردی به نام شریفی را به عضویت هیئت مدیره دربیاورد گفت: شریفی در سال 68 همکلاسی من بود و من او را به عنوان یکی از اعضا به وزارت ورزش معرفی کردم. بار ها گفتم که مشکل استقلال، اقتصادی است و باشگاه باید منابع پایدار درآمدی داشته باشد. من نمی توانم همواره برای باشگاه هزینه کنم و مبالغی که می پردازم، نقش مسکن را دارد تا باشگاه به درآمدزایی برسد.

موسوی اضافه کرد: هواداران می توانند بخشی از مسائل اقتصادی باشگاه استقلال را برطرف نمایند. استقلال می تواند بهترین بازیکنان، کادرفنی، لباس و امکانات را داشته باشد. وقتی با تیم به قطر و امارات رفتم افسوس می خوردم که چرا کشوری با این همه منابع و جمعیت مشتاق نباید امکانات داشته باشد. استقلال و پرسپولیس حتی یک ماشین برای جابجایی میهمانانشان ندارند و اگر میهمانی داشته باشند، باید برای او ماشین اجاره نمایند.

عضو مستعفی باشگاه استقلال گفت: من تنها شریفی را به وزارت ورزش معرفی کردم و به هر حال وزارت باید درباره او و حتی خود من استعلام بگیرد. شریفی تا آن موقع نه مفسد اقتصادی و نه فراری بود، اگر هم بود چرا مدارکش را رو نکردند؟ آیا این که برای شریفی مسئله ای پیش آمد و او تصمیم گرفت به خارج از کشور برود، تقصیر من است؟ من تنها او را به وزارت ورزش معرفی کردم و وزارت ورزش باید به وسیله منابع خودش استعلام بگیرد.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به استقلال برگردد گفت : فکر نمی کنم و بازگشتم را بعید می دانم. در اینستاگرامم یک پُست گذاشتم که هنوز هم هست. وزیر ورزش با من تماس گرفت و گفت که بعضی شایعات درباره تو مطرح شده و از تو می خواهم مصاحبه ای انجام دهی یا با انتشار یک پست شایعات را تکذیب کنی. آن پست را مبین تنظیم کرد و برای وزیر فرستادم که تایید شد. می خواهند مردم را فریب دهند. بسیاری از مصاحبه هایی که از قول خلیل زاده منتشر شده، کار مبین است که آن ها را تنظیم می نماید و برای رسانه ها می فرستد. خلیل زاده روحش هم از بعضی مصاحبه ها خبر ندارد.

او در واکنش به این که گفته می گردد موسوی در قبال هزینه هایی که برای استقلال نموده، از برند این باشگاه بهره برده است گفت: چه استفاده ای می توانم نموده باشم؟ آیا خلیل زاده و فتح الله زاده هم از برند باشگاه استفاده کردند؟ من حتی هنوز فاکتور هزینه هایی که کردم را به باشگاه ندادم. یک قرارداد با باشگاه بستم که پول بازیکنان را بدهم، اما در کنار آن دستمزد کادرفنی و هزینه پرواز ها را هم دادم. باشگاه تا خاتمه اسفند باید با من تسویه کند و اگر این کار انجام نگردد، مشمول جریمه و دیر کرد می گردد. من از روز اول هم اعلام کردم که به باشگاه پول قرض می دهم و مصاحبه هایش هم موجود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 392

به "موسوی: اگر من نبودم، استقلال می توانست به دوبی برود؟ ، وکیل استراماچونی با خلیل زاده دست هم نداد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: اگر من نبودم، استقلال می توانست به دوبی برود؟ ، وکیل استراماچونی با خلیل زاده دست هم نداد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید