وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می شود

به گزارش مجله خزرکوه، وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می گوید کنترل پرونده این مربی در کمیته انضباطی فیفا خارج از دست او است و کمیته قضایی فیفا پرسپولیس را مجازات خواهد کرد.

وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می شود

دارو بوشیچ در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط پرداختی های باشگاه پرسپولیس به موکلانش اظهار کرد: امروز آخرین فرصت کمیته انضباطی بود. باشگاه تا این لحظه به برانکو 15درصد ، زلاتکو 5 درصد ، ایگور 5 درصد و مارکو 99 درصد پرداخت کرده است. در واقع باشگاه در مجموع برای کل مطالبات موکلان من 19 درصد را پرداخت کرده است. ما قبلاً کمیته انضباطی فیفا را از پفراینده دستیاران مطلع کرده ایم. با این حال برانکو تصمیم گرفته است یک روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد. اما به احتمال زیاد آنها نمی توانند بیش از 30 درصد به وی پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر باشگاه پرسپولیس باخطر محرومیت و جرایم احتمالی کمیته انضباطی فیفا روبه رو است یا خیر، گفت: فرایند پفراینده در کمیته انضباطی فیفا پیگیری می شود و کاملا از کنترل ما خارج است. کمیته انضباطی فیفا بدون سوال از ما باشگاه را به دلیل بی احترامی به تصمیم کمیته تعیین شرایط بازیکنان و مربیان مجازات می کند.

وکیل برانکو اظهار داشت: ما نمی خواستم باشگاه پرسپولیس با محرومیت روبه رو شود اما به نظر می رسد برای وصل مطالبات موکلانم، باید پفراینده را پیگیری می کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 703

به "وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید