ویروس کرونا؛ افراد مشکوک چگونه از خود مراقبت نمایند؟

به گزارش مجله خزرکوه، روش هایی وجود دارند که افراد مشکوک به ویروس کرونا بهتر است با استفاده آن ها از خود مراقبت نمایند.

ویروس کرونا؛ افراد مشکوک چگونه از خود مراقبت نمایند؟

به گزارش خبرنگار ویروس کرونای جدید این روز ها باعث سلب آرامش تمامی افراد دنیا شده است به طوری که بسیاری از انسان ها به این ویروس خطرناک و کشنده مبتلا شده اند و به همین منظور برای درمان خود از روش های مراقبتی و درمانی استفاده می نمایند. با این حال اگر به بیماری کووید 19 مبتلا شدید علاوه بر روش هایی که در زندگی روزمره خود برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهید بهتر است که به روش های زیر هم توجه نموده و آن ها را جدی بگیرید.

1: در خانه بمانید و در محل کار، مدرسه یا مکان های عمومی حاضر نشوید.

2: متخصصان تغذیه و رژیم درمانی تاکید می نمایند به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مناسب ترین روش نوشیدن مایعات گرم، استراحت و خواب کافی، مصرف غذا های مغذی و کاملا پخته است؛ همچنین تاکید می گردد در این ایام از غذا های نیم پز به صورت جدی پرهیز نموده و در مصرف هیچ ماده غذایی زیاده روی نکنید.

3: اگر تب دارید و سرفه می کنید دست هایتان را مرتب با آب و صابون یا مایع حداقل 40 ثانیه بشویید و یا با محلول های الکلی ضدعفونی کنید.

4: هنگام سرفه یا عطسه دهان و بینی خود را با آرنج خم شده بپوشانید یا از دستمال یک بار مصرف بهره ببرید و بلافاصله آن را در سطل زباله دردار بیندازید. در صورتی که احساس تنگی نفس کردید حتما با مراکز درمانی تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح دهید.

5: در یک اتاق جداگانه از اعضای دیگر خانواده قرار بگیرید و در صورت عدم این امکان از ماسک های طبی بهره ببرید و حداقل یک متر از افراد دیگر فاصله داشته باشید، هوای اتاق را به خوبی تهویه کنید و در صورت امکان از یک حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بهره ببرید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 482

به "ویروس کرونا؛ افراد مشکوک چگونه از خود مراقبت نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا؛ افراد مشکوک چگونه از خود مراقبت نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید