انتهاِ 112 روز محدودیت های کرونایی در ملبورن استرالیا

به گزارش مجله خزرکوه، در موج دوم شیوع کروناویروس ایالت ویکتوریا کانون همه گیری بیماری در استرالیا بوده و بیش از 90 درصد از 905 مورد فوتی در این کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهاِ 112 روز محدودیت های کرونایی در ملبورن استرالیا

مقامات شهر ملبورن در استرالیا از انتها یافتن 112 روزه محدودیتهای کرونایی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، مقامات شهر ملبورن در استرالیا اعلام کردند: برای اولین بار از ماه ژوئن مورد جدیدی از ابتلا به بیماری کووید-19 شناسایی نشده و به همین دلیل محدودیتهای کرونایی از روز چهارشنبه برداشته خواهد شد.

در موج دوم شیوع کروناویروس ایالت ویکتوریا کانون همه گیری بیماری در استرالیا بوده و بیش از 90 درصد از 905 مورد فوتی در این کشور را به خود اختصاص داده است.

در شرایط همه گیری کروناویروس ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا 111 روز قبل به قرنطینه درآمد که بر اساس آن منع خروج از خانه، محدودیت سفر، تعطیلی مغازه ها و رستورانها اعمال شد. هرچند، مقامات این شهر امروز (دوشنبه) اعلام کردند که شهر برای بازگشایی آماده است.

مقامات ایالت ویکتوریا اظهار داشتند: با توجه به عدم شناسایی موارد جدید ابتلا و انجام تست تشخیصی طی آخر هفته میتوان گفت که اکنون زمان بازگشایی است.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، در ماه جولای، موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در ایالت ویکتوریا طی یک روز بیش از 700 مورد بوده که با اعمال قوانینی چون ماندن در خانه و محدودیت تردد این رقم کاهش پیدا کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 845

به "انتهاِ 112 روز محدودیت های کرونایی در ملبورن استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتهاِ 112 روز محدودیت های کرونایی در ملبورن استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید