پراندلی اصلی ترین گزینه سرمربیگری لاتزیوست

به گزارش مجله خزرکوه، مسئولان باشگاه لاتزیو به دنبال جلب نظر سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا برای راهنمایی تیم فوتبال این باشگاه هستند.

پراندلی اصلی ترین گزینه سرمربیگری لاتزیوست

به گزارش خبرنگاران، در حالی که سیمونه اینزاگی عملکرد تأثیرگذاری در تیم لاتزیو داشته، اما ظاهراً سران این باشگاه ایتالیایی به دنبال به خدمت دریافت مربی جدیدی برای فصل آینده هستند.

در پی شکست خانگی 4 بر یک لاتزیو مقابل رم در هفته سی و یکم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا بود که سران باشگاه لاتزیو اقدام به اخراج استفانو پیولی، سرمربی 50 ساله خود کردند و سیمونه اینزاگی را به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کردند. اینزاگی در پنج بازی که راهنمایی لاتزیو را بر عهده داشته در سه بازی این تیم را به سه پیروزی رسانده است که از آن جمله می توان به رجحان 2 بر صفر بر اینتر اشاره نمود.

روزنامه ایتالیایی ایل تمپو گزارش داد با وجود اینکه بازیکنان لاتزیو نسبت به سیمونه اینزاگی نظر مثبتی دارند، اما کلودیو لوتیتو، رئیس این باشگاه معتقد است که اینزاگی مربی موردنظر این باشگاه برای پروژه طولانی مدت تر نیست. براساس این گزارش رئیس باشگاه لاتزیو علاقه مند است تا راهنمایی آبی پوشان شهر رم را به دست چزاره پراندلی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا بسپارد.

در سویی دیگر بعضی گزارش ها حاکی از آن است که ایگلی تاره، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو ترجیح می دهد سیمونه اینزاگی به کارش در این تیم ادامه بدهد و از ادامه حضور او روی نیمکت آبی های رم حمایت می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 220

به "پراندلی اصلی ترین گزینه سرمربیگری لاتزیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی اصلی ترین گزینه سرمربیگری لاتزیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید