کاویانپور: از گل محمدی و همکارانش باید مانند مربیان خارجی حمایت گردد

به گزارش مجله خزرکوه، حامد کاویانپور، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، همان طور که طرفداران از مربیان خارجی حمایت می نمایند، باید پشت مربیان داخلی نیز باشند.

کاویانپور: از گل محمدی و همکارانش باید مانند مربیان خارجی حمایت گردد

حامد کاویانپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم گفت: تغییری که در پرسپولیس صورت گرفت، از نظر من دلچسب و قشنگ بود. این را به خاطر ورود آدم هایی می گویم که از جنس پرسپولیس هستند.گل محمدی و حمید مطهری از بازیکنان سابق پرسپولیس و مربیان خوشنام فوتبال ایران هستند که همواره بدون حاشیه بودند. داود فنایی هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و من برای این کادر، آرزوی موفقیت دارم. مطهری در هر گروهی که بوده، وظیفه اش را به خوبی انجام داده است، فنایی نیز کارش را بلد است و گل محمدی هم که کارنامه اش معین است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند با گل محمدی قهرمان لیگ برتر گردد یا خیر، توضیح داد: مطمئناً این کار شدنی است، اما مسئله مهم، حمایت از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس است. شما می بینید مربیان خارجی چگونه حمایت می شوند و اعتقاد دارم از گل محمدی و همکارانش باید همین گونه حمایت گردد. طرفداران در این زمینه نقش مهمی دارند. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و برای ادامه بازی ها باید به خوبی حمایت گردد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: مربیان ایرانی هم می توانند کارهای بزرگ انجام دهند. مگر محمد مایلی کهن در جام ملت های آسیا در سال 1996 نتایج بدی گرفت؟ فوتبال ما از آن سال تکانی اساسی خورد و مایلی کهن جوانان زیادی را در آن موقع معرفی کرد. هر چند خیلی ها از این مربی انتقاد کردند. ما باید به مربیان خودمان هم اعتماد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 267

به "کاویانپور: از گل محمدی و همکارانش باید مانند مربیان خارجی حمایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاویانپور: از گل محمدی و همکارانش باید مانند مربیان خارجی حمایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید