کشف بیش از 2 میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی، 16 محتکر دستگیر شدند

به گزارش مجله خزرکوه، سردار مقیمی از دستگیری 16 محتکر و کشف حدود 2 میلیون انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده اطلاع داد.

کشف بیش از 2 میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی، 16 محتکر دستگیر شدند

به گزارش ، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت مالی ناجا در تشریح خبر فوق گفت: در راستای مبارزه با اخلالگران نظام مالی و برهم زنندگان امنیت روانی، سلامت و بهداشت عمومی جامعه، گشت ها و بازدید های مستمر کارآگاهان امنیت مالی در قالب طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا های بهداشتی و پزشکی در کشور همچنان ادامه دارد.

وی اضافه نمود: در طرح مذکور که از دوم اسفند تا روز جاری در حال انجام است، 671 واحد صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور مورد بازرسی نهاده شد.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا ادامه داد: در طرح سراسری مقابله با احتکار نمایندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی، در بازرسی از انبار ها و مراکز توزیع طی 24 ساعت گذشته یک میلیون و 939 هزار و 548 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل: یک میلیون و 790 هزار و 30 عدد دستکش، 101 هزار و 633 عدد انواع ماسک، 47 هزار و 885 بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده احتکاری کشف و یک کارگاه فراوری و عرضه انواع ژل های ضد عفونی نماینده تقلبی شناسایی و پلمب شد.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه در این راستا 16 محتکر دستگیر شدند، اعلام نمود: تجهیزات مکشوفه پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع مربوطه به مراکز بهداشتی و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا با اعلام اینکه پلیس امنیت مالی و دستگاه قضایی با محتکران مقتدرانه برخورد می نماید از شهروندان در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار موضوع را به وسیله فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 403

به "کشف بیش از 2 میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی، 16 محتکر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 2 میلیون ماسک و دستکش از یک کارگاه تولیدی، 16 محتکر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید