600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس شبکه توزیع برق شهرستان قروه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای 600کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد.

600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرنگار از ، فرهاد میمنت آبادی رئیس شبکه توزیع برق شهرستان قروه از اصلاح 130کیلومتر شبکه توزیع برق در سه شهر و 23 روستای شهرستان قروه در سال 99 خبر داد و گفت: شبکه توزیع برق از اساسی ترین زیرساخت هاست و انرژی برق در تمام زمینه ها از جمله صنعتی، کشاورزی و خانگی از اصلی ترین نیازهاست و از همین رو اصلاح شبکه توزیع برق از سنوات گذشته و با تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار آغاز شده است.

او افزود: اولویت شرکت توزیع برای اصلاح با مناطقی است که مسائلی از قبیل سرقت انرژی، سرقت کابل شبکه و مسائل ساختاری دارند.

رئیس شبکه توزیع برق شهرستان قروه ادامه داد: ویژگی های کابل خودنگهدار کاهش باند حریم، کاهش تلفات، کاهش خاموشی های بی برنامه است و هدف از اصلاح شبکه توزیع برق، تامین برق پایدار بدون نوسان برای مشترکین و جلوگیری از سرقت انرژی و سرقت کابل های شبکه جلوگیری از خاموشی های خارج از برنامه حاصل از مسائل جوی و اتفاقات پیش بینی نشده است.

او گفت: این طرح قرار بود در ابتدا باهدف اصلاح 55کیلومتر از شبکه برق صورت بگیرد، اما باهمت و تلاش همکاران ما در شبکه توزیع برق شهرستان قروه این میزان به 130کیلومتر با اعتباری بالغ بر 110میلیارد و 499میلیون ریال در سال گذشته افزایش یافت و پیش بینی می شود در سال آینده بتوانیم 180کیلومتر از شبکه توزیع برق شهرستان را با اعتباری بالغ بر232میلیارد و 740میلیون ریال نوسازی و بازآرایی کنیم.

میمنت آبادی در انتها گفت: شبکه توزیع برق شهرستان قروه دارای 600کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف می باشد که نیاز به اصلاح دارد و پیش بینی می شود تا انتها سال1402 تمام شبکه توزیع برق شهرستان قروه را اصلاح و بهینه سازی کرده و برقی مطمئن، پایدار و امن به مشترکین هدیه دهیم.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1157

به "600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 کیلومتر از شبکه توزیع برق قروه نیاز به اصلاح دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید