8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران دستگیر شدند

به گزارش مجله خزرکوه، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری 8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه که به وسیله فضای مجازی مردم را به اغتشاش و آشوب در شهریار و اسلامشهر دعوت نموده بودند؛ اطلاع داد.

8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی از دستگیری 8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران اطلاع داد و اظهار کرد: این افراد به وسیله فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان های شهریار و اسلامشهر می کردند.

خانچرلی گفت: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار نموده اند، مأموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه های پلیسی، پیروز شدند 8 نفر را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاه شأن دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: این افراد با سو استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی در مورد طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به ویژه یک گروه تلگرامی با 300 نفر عضو و اینستاگرام جهت تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می کردند.

وی اضافه نمود: دستگیرشدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 216

به "8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید