امیدوارم بازی بدون حاشیه تمام گردد، برای برد شرافتمندانه می رویم

به گزارش مجله خزرکوه، عظیم جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی حساس تیمش مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: بدون شکست مسابقات را شروع و ادامه دادیم، فرایند رو به رشدی داریم. بازی روز چهارشنبه برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود. برای ارائه یک بازی قابل قبول به ورامین می رویم.

امیدوارم بازی بدون حاشیه تمام گردد، برای برد شرافتمندانه می رویم

سرمربی تیم والیبال شهروند گنبد اضافه نمود: با توجه به اینکه میهمان هستیم شرایط برای تیم ما سخت است، می رویم تا بازی شرافتمندانه ای برابر ورامین به نمایش بگذاریم و شرافتمندانه پیروز شویم.

وی تاکید نمود: امیدوارم بازیکنانم تمرکز لازم را داشته باشند و بتوانند کار بزرگی انجام دهند. ورامین تیم با کیفیتی است، بازیکنان قابل قبولی در اختیار دارد ولی ما تمام سعی و کوشش خود را خواهیم کرد تا پیروز شویم.

جزیده درباره شرایط مصدومیت بازیکنانش گفت: مصدومیت های جزئی در تیم وجود دارد که این آسیب ها جزیی از ورزش است. دکتر تیم تمام کوشش خود را خواهد نمود تا تمام بازیکنان را به بازی روز چهارشنبه برساند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خاتمه گفت: امیدوارم بازی خوبی گردد و بدون حاشیه بازی به اتمام برسد. در این ملاقات میهمان هستیم، ان شالله بازیکنانم بازی خوبی رائه دهند تا برای بازی بعدی مهیا شویم. هر دو تیم بدون شکست هستیم و هر تیمی که تمرکز لازم را داشته و شرایط ایده آلی ایجاد نمایند پیروز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 91

به "امیدوارم بازی بدون حاشیه تمام گردد، برای برد شرافتمندانه می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بازی بدون حاشیه تمام گردد، برای برد شرافتمندانه می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید