خط و نشان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین برای ایران و سایر رقبا

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، هلیو سوزا سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در تبادل نظر با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط این تیم برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 گفت: فکر می کنم حریفانمان با احترام بیشتری نسبت به قبل به ما نگاه می نمایند. حالا آنها با نگاه و احترام متفاوتی ما را می بینند. آنها دوست دارند مقابل ما بازی نمایند و می دانند که برای شکست دادن مان خیلی مشکل خواهند داشت.

خط و نشان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین برای ایران و سایر رقبا

سوزا ادامه داد: اگر در بازی اول مقابل کامبوج به پیروزی نرسیم، برد در سایر بازی ها هم سخت می گردد. ما باید بر فلسفه بازی خودمان تمرکز کنیم. وقتی مسابقات دوباره آغاز گردد، ما بیشتر آماده خواهیم بود. بازی نخست، مهمترین مسابقه است. بعد از آن به مسابقه بعدی فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی بحرین تاکید نمود: اگر هر اتفاقی مقابل ایده هایمان رخ بدهد، باید به جنگیدن ادامه بدهیم. باید کارمان را در بازی انجام بدهیم نه بعد از آن. برای تمام مسابقات آماده خواهیم شد و این فوتبال است. برابر مهمترین تیم های این بخش از دنیا بازی خواهیم داشت. با آنها می جنگیم و می خواهیم بر فضای آنها غلبه کنیم.

سوزا در خاتمه گفت: ما می جنگیم و هر کاری برای دریافت 9 امتیاز از سه مسابقه انجام می دهیم. اگر در هر بازی اشتباه کنید، مسائل بیشتری برای رسیدن به اهداف ایجاد می گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بحرین در گروه سوم مسابقات انتخابی جام دنیای 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا با ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است. قرار است ادامه این رقابت ها به صورت متمرکز در خردادماه 1400 در یک کشور برگزار گردد ولی میزبان آن معین نیست.

در این گروه عراق و بحرین اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان با 6 امتیاز سوم است.

ایران در بازی رفت مقابل بحرین و عراق تن به شکست داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1082

به "خط و نشان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین برای ایران و سایر رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین برای ایران و سایر رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید