دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب

به گزارش مجله خزرکوه، تزیین دکوراسیون و نحوه چیدمان اتاق خواب در مبحث طراحی داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا اتاق خواب تنها محل برای آرام دریافت و راحت بودن یک فرد در طول شبانه روز است، فضایی آرامش بخش و دلپذیر که با آغوشی باز پذیرای شما خواهد بود تا احساس امنیت و آسایش را به وجودتان منتقل کند. اما همان اندازه که استراحت و آسایش در اتاق خواب مهم است، داشتن فضای کافی برای رفت و آمد، حرکت و نگهداری وسایل مورد علاقه خود در اتاق خواب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوددار است. مهم ترین نکته در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب توجه به مدل و مکان مناسب برای تخت خواب است. تخت خواب باید متناسب با فضای محیط انتخاب بشود و از انتخاب مدل های حجیم و جاگیر که رفت و آمد و حرکت راحت در محیط اتاق خواب را سلب می نمایند تا حد ممکن پرهیز کرد. مکان تخت خواب باید در محلی مناسب از لحاظ نور، گرما و صدا قرار بگیرد تا موقعیتی خوب و مناسب در چیدمان اتاق داشته باشد. روتختی و پرده هایی که برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید باید با تِم کلی دکوراسیون اتاق خواب شما هارمونی داشته باشند تا بهترین ترکیب را در اتاق بوجود آورده باشید.

دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

برای کمدهای ذخیره سازی در اتاقتان اگر فضای کوچکی در اختیار دارید حتی الامکان از کمدهایی با درهای کشویی بهره ببرید زیرا در این کشوها به بیرون باز نمی شوند و مزاحمتی در فضای اتاق بوجود نمی آورند. از کمدهای دروار هم در صورت لزوم می توانید در دکوراسیون اتاق خواب بهره ببرید. کمدهای دروار با کشوهای عمیق خود بیشتر مناسب لباس های سنگین تر و وسایل بزرگتر مناسب هستند. البته دروارهای کوتاه در اتاق حکم میز آرایش را نیز دارند اما دروارهای بلند با اینکه فضای کمی از کف اتاق را اشغال می نمایند، فضای مناسبی را برای قرار دادن انواع وسایل فراهم می نماید. در این زمینه می توانید آزادانه عمل کنید و هر مدل کمدی که می پسندید بسته به شکل و فرم اتاق خواب خود انتخاب کنید. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از چیدمان اتاق خواب و دکوراسیون شیک آنها را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 528

به "دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید