رقیب نصیری در انتخابی روئینگ معین شد، تکلیف قایق دو نفره زنان امروز معین می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، مسابقه انتخابی تیم اعزامی به مسابقات ژاپن در بخش دو نفره زنان و تک نفره سنگین وزن امروز برگزار می گردد.

رقیب نصیری در انتخابی روئینگ معین شد، تکلیف قایق دو نفره زنان امروز معین می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در منطقه آسیا و اقیانوسیه 15 تا 17 اردیبهشت ماه در توکیو ژاپن برگزار می گردد و تیم روئینگ ایران نیز به دنبال کسب سهمیه المپیک در دو بخش زنان و مردان است.

فدراسیون قایقرانی ایران میخواهد در قایق سنگین وزن تک نفره زنان و مردان و قایق دو نفره زنان نفرات خود را به این مسابقات اعزام کند. پیش از این اعلام شده بود که ترکیب قایق ها و نفرات بعد از برگزاری لیگ روئینگ تعیین خواهد شد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در خاتمه لیگ روئینگ اعلام شد نفراتی که تمایل دارند در مسابقه انتخابی با بهمن نصیری و نازنین ملایی شرکت نمایند، اعلام آمادگی نمایند که در بخش زنان و در رقابت با نازنین ملایی فردی معرفی نشد. در بخش مردان یک داوطلب وجود دارد که ظهر امروز (پنجشنبه) با نصیری مسابقه انتخابی را برگزار خواهد نمود.

لازم به ذکر است حمید رضوانی ظهر امروز در مسابقه انتخابی با بهمن نصیری شرکت خواهد نمود. در قایق دو نفره بانوان نیز امروز در دریاچه آزادی یک انتخابی توسط سولماز عباسی سرمربی روئینگ بانوان برگزار می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1066

به "رقیب نصیری در انتخابی روئینگ معین شد، تکلیف قایق دو نفره زنان امروز معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب نصیری در انتخابی روئینگ معین شد، تکلیف قایق دو نفره زنان امروز معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید