قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بی روح و غیرشاداب بازی می کرد، مدیریت کولاکوویچ خوب نبود

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی پیشین تیم والیبال پیغام گفت: کولاکوویچ نتوانست مدیریت خوبی در جام جهانی داشته باشد و اگر بازی ها چند روز دیگر ادامه پیدا می کرد، 6 بازیکن هم نداشتیم.

قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بی روح و غیرشاداب بازی می کرد، مدیریت کولاکوویچ خوب نبود

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2019 گفت: برنامه ریزی خوبی برای این مسابقات از سوی ایران وجود نداشت. سرمربی تیم ملی نشان داد که مثل مسابقات قهرمانی آسیا در تهران به دنبال رتبه و مقام و رزومه برای خودش است و به دنبال پیشرفت والیبال ایران نیست.

سرمربی پیشین تیم والیبال پیغام ادامه داد: تیم ملی می توانست در مسابقات قهرمانی آسیا از جوانان استفاده کند و جام جهانی نیز با استراحت دادن به بازیکنان باتجربه، مسابقاتی دو سر برد برای ایران باشد. بازیکنان نمی توانند در چند تورنمنت متوالی، بدن و آمادگی خود را حفظ نمایند. آنها والیبال زده شده اند و جسم و روح شان خسته است. بهتر بود تیم ملی، نتیجه گرایی را کنار بگذارد و به فکر حفظ بازیکنان باشد. کولاکوویچ نتوانست مدیریت خوبی در جام جهانی داشته باشد و اگر بازی ها چند روز دیگر ادامه پیدا می کرد، 6 بازیکن هم برای بازی نداشتیم.

قوچان نژاد گفت: بازی هایی در سطح جام جهانی از ده ها جلسه تمرین برای بازیکنان بهتر است. استراحت دادن به بازیکنان باتجربه و میدان دادن به جوان ها می توانست دستاورد ما از جام جهانی باشد. در هر دیداری هم که از جوان ها استفاده شد به اجبار بود و خبری از تاکتیک تیمی نبود. تیم ایران در جام جهانی، زنده و پویا نبود و بی روح و غیرشاداب بازی می کرد.

وی در خصوص ادامه کار کولاکوویچ در تیم ملی ایران گفت: او جرأت و جسارت ایجاد تغییرات لازم را در تیم ندارد و کار از دستش در رفته بود. ماندن کولاکوویچ، ضرر فنی و رفتن او ضرر اقتصادی برای ایران است. او چیزی به والیبال ایران اضافه نکرده و بازیکنان از اندوخته ذهنی خود در باز ی ها استفاده می نمایند.

قوچان نژاد در سرانجام گفت: زیبنده یکی از بهترین فدراسیون های ایران نیست که برای مدت طولانی بدون رئیس اداره گردد. این قضیه نیز قطعاً روی نتایج تیم ملی تاثیرگذار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 5

به "قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بی روح و غیرشاداب بازی می کرد، مدیریت کولاکوویچ خوب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بی روح و غیرشاداب بازی می کرد، مدیریت کولاکوویچ خوب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید