مدیر مجموعه شیرودی: نمی خواهیم کار به جلوگیری از ورود اعضای هیئت دوومیدانی کشیده گردد، ایرجی توجهی نمی کند

به گزارش مجله خزرکوه، مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی توضیحاتی را درخصوص آخرین شرایط بدهی هیئت دوومیدانی استان تهران و اخطاریه های ارسال شده به این هیئت ارائه کرد.

مدیر مجموعه شیرودی: نمی خواهیم کار به جلوگیری از ورود اعضای هیئت دوومیدانی کشیده گردد، ایرجی توجهی نمی کند

رضا جلائیان، مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص بدهی هیئت دوومیدانی استان تهران که در این مجموعه واقع شده است و اخطاریه هایی که در همین باره به هیئت ارسال شده است، گفت: ما باید جوابگوی سیستم های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و ... باشیم، بر همین اساس نیز باید قرارداد بخش های مختلف مجموعه شیرودی معین و ثبت شده باشد تا مسئله ای به وجود نیاید. دوستان ما در هیئت دوومیدانی هیچ قراردادی با شرکت توسعه ندارند. ما نیز بر همین اساس به آنها گفتیم که مراجعه نمایند و کار ثبت قرارداد را انجام بدهند.

وی اضافه نمود: رسالت و خط مشی همه ما یکی است و همگی قصد خدمت به ورزش را داریم، اما دوستان باید قرارداد را امضا نمایند و بنویسند تا ما در حیطه مدیریت مجموعه و همچنین شرکت توسعه به لحاظ اداری زیر سوال نرویم. متاسفانه با وجود اطلاع رسانی هایی که در این باره داشته ایم، اما هنوز هیچکسی از هیئت دوومیدانی مراجعه نکرده است.

مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط، مجبور است از ورود اعضای هیئت دوومیدانی به این هیئت جلوگیری کند، ادامه داد: واقعاً چه اتفاقی بهتر از اینکه هیئت دوومیدانی در این مکان مستقر باشد. ما علاقه مند هستیم که در این باره تعامل داشته باشم، اما نمی گردد که این تعامل یکطرفه باشد.

جلائیان با بیان اینکه هیئت دوومیدانی حتی هزینه مربوط به انشعابات برق و گاز و ... را پرداخت نمی کند، گفت: شرکت توسعه یک نهاد درآمدی و هزینه ای است و باید درآمدی داشته باشد که بتواند هزینه ها را جبران کند. فکر می کنم دوستان در هیئت باید تعامل بیشتری در این مسائل داشته باشند، چرا که خودشان از مکانی که در آن حضور دارند، استفاده می نمایند.

وی درباره ضرب الاجل و اخطاریه آخری که برای هیئت ارسال شده است، بیان کرد: 27 آبان ماه آخرین نامه برای هیئت فرستاده شد و 10 روز فرصت دادیم که تکلیف را روشن نمایند، اما از همین تاریخ هم یک هفته گذشته است و آقای ایرجی و سایر همکارانش توجهی نکرده اند. من موضوع را با کریمی مدیرعامل شرکت توسعه در میان گذاشتم و او هم گفت که اگر صورت بی توجهی مسئولان هیئت، از ورود آنها جلوگیری گردد. ما خواهان حفظ شأن هیئت و رشته دوومیدانی هستیم و این انتظار را داریم که تعامل لازم صورت بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 904

به "مدیر مجموعه شیرودی: نمی خواهیم کار به جلوگیری از ورود اعضای هیئت دوومیدانی کشیده گردد، ایرجی توجهی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مجموعه شیرودی: نمی خواهیم کار به جلوگیری از ورود اعضای هیئت دوومیدانی کشیده گردد، ایرجی توجهی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید