مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در کردستان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان با هدف یاری به نیازمندان اطلاع داد.

مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در کردستان راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمدرسول شیخی زاده افزود: هدف از تشکیل این مراکز، مشارکت اصناف و بازاریان در جمع آوری یاری برای نیازمندان است و مدیریت و توزیع این یاری ها توسط معتمدان و منتخبان خود اصناف انجام می گردد.

وی با اشاره به این که در هر شهرستان استان یک مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان ایجاد می گردد، اعلام کرد: هم اکنون 47 مرکز نیکوکاری در سطح کردستان مشغول به فعالیت و شناسایی و یاری به نیازمندان است که 30 مرکز آن در شهر و 17 مرکز نیز در روستاها ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: به وسیله این مراکز در سال 98 حدود 19 میلیارد تومان از خیرین جمع آوری و بین نیازمندان این استان توزیع شد.

شیخی زاده افزود: تا به امروز سه هزار و 44 خانوار نیازمند به وسیله این مراکز برای یاری شناسایی شده اند، یکی از امتیازاتی که طبق مصوبات و قانون برای بازاریان نیکوکار در نظر گرفته شده، این است که این افراد به هر میزان که به وسیله کمیته امداد به نیازمندان یاری نمایند با معرفی به سازمان امور مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی اعلام کرد: کارفرمایان، اصناف و بازاریانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به عنوان نیروی کار خود به کارگیری نمایند می توانند از بسته های تشویقی شامل پرداخت تسهیلات، حق بیمه و هدیه تشویقی به وسیله این نهاد بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 574

به "مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در کردستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در کردستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید