نخستین رقابت مجازی فدراسیون جهانی شنا برگزار گردید

به گزارش مجله خزرکوه، فدراسیون جهانی شنا (فینا)، نخستین دوره مسابقات مجازی شنا را با توجه به آغاز گسترده ویرویس کرونا برگزار کرد.

نخستین رقابت مجازی فدراسیون جهانی شنا برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای شنا (فینا)، نخستین دوره مسابقات مجازی شنا را با توجه به آغاز گسترده ویرویس کرونا در مناطق کازان روسیه، فلوریدای آمریکا و فوکت تایلند برگزار کرد.

شناگران این 3 کشور در استخرهای منازل خود به شنا پرداختند و رکوردهای خود در رشته های مختلف را به ثبت رساندند و برای سایر شناگرانی که مجوز شرکت در این دوره را داشتند به اشتراک گذاشتند.

هدف از برگزاری چنین رقابتی، تشویق شناگران دنیا به حفظ روحیه رقابت، ارائه روش جدیدی به آنها برای ادامه تمرینات در شرایط کرونا و آماده شدن برای فصل جدید مسابقات بود.

فینا برای نخستین بار این روش منحصر به فرد را به شناگران خود در 3 مرکز تمرینی فوق پیشنهاد داده است تا بدون قرار دریافت در معرض خطر مسافرت، میزان پیشرفت و سطح آمادگی آنها در مقایسه با شناگران سایر مناطق دنیا، سنجیده گردد.

خاولیو سزار ماگلیونه، رئیس اروگوئه ای فدراسیون دنیای شنا در این مورد گفت: فینا به دنبال راهی است تا استعدادهای جوان، بدون ریسک و خطر ناشی از کرونا به تمرینات خود ادامه دهند و شرایط آمادگی بالای خود را حفظ نمایند. امیدوارم روش جدی ما برای شناگران در این شرایط که سخت با با فشار همراه است، مفید و جالب بوده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 787

به "نخستین رقابت مجازی فدراسیون جهانی شنا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رقابت مجازی فدراسیون جهانی شنا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید