ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند

به گزارش مجله خزرکوه، در روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی، از ورود خبرنگاران و عکاسان استان فارسی به سالن جلوگیری شد.

ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند

به گزارش خبرنگار از ، روز نخست پیکار های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز برگزار گشت که اصحاب رسانه برای ورود به مکان مسابقه با مسائل متعددی روبرو شدند.

مسئولین برگزاری رقابت ها و عوامل انتظامی علت موضوع را در حالی نداشتن آیدی کارت اعلام کردند که خبرنگاران استانی مدارک خود را جهت صدور کارت به عوامل هیات کشتی استان ارسال کرده بودند، اما آیدی کارت ها به کام افراد متفرقه و غیر خبرنگار شد و فدراسیون کشتی آیدی کارت های بسیاری را برای خبرنگاران و رسانه های تهرانی صادر کرده و اصحاب رسانه و ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند.

از حواشیح دیگر روز نخست می توان به شلوغ بودن دور تشک های کشتی اشاره کرد که چندبار باعث توقف رقابت ها و تذکر گوینده سالن به عوامل شد.

عکاسان حاضر در این پیکار ها نیز از شرایط موجود در سالن برای انجام کار خود با مشکل روبرو شدند و مکان اختصاص یافته برای عکاسان نیز مناسب نبود.

پیکار های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در حالی با حضور 116 ورزشکار به میزبانی شیراز برگزار می شود که شهر شیراز پیش از این یکبار میزبانی پیکار های جهانی را داشته، اما نظم و انضباط و برخورد با اصحاب رسانه به هیچ وجه حاضر در رقابت های تختی مناسب حال مسابقاتی با سطح بین المللی نبود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 270

به "ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید