کسی جرات ندارد درباره این مربی حرف بزند ، علاقه شدید رختکن به ادامه کار با سرمربی ناکام

به گزارش مجله خزرکوه، حمایت بازیکنان تیم ملی آلمان از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، باعث شده که تغییر او کار دشواری به نظر برسد.

کسی جرات ندارد درباره این مربی حرف بزند ، علاقه شدید رختکن به ادامه کار با سرمربی ناکام

به گزارش خبرنگاران، حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر موجی از انتقاد را علیه این تیم، کادر فنی و بازیکنانش در پی داشته است.

این دومین دوره متوالی است که تیم ملی آلمان قادر به صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022 قطر نیست و همین باعث شده که انتقادها از نحوه عملکرد فدراسیون فوتبال این کشور و مدیران آن نیز شدت بگیرد.

بسیاری معتقد هستند که فلیک باید همین حالا از کارش برکنار گردد تا فرصتی برای انتخاب جانشین مناسب برای او وجود داشته باشد.

این در حالی است که مسابقات انتخابی یورو 2024 در ماه مارس سال آینده میلادی شروع خواهد شد و این فاصله کم به یکی از دلایل عدم برکناری فلیک تبدیل شده است.

روزنامه آلمانی کیکر معتقد است که بخش مهمی از مسئولیت ناکامی تیم ملی آلمان بر عهده این مربی است. اشتباهات او در انتخاب ترکیب اصلی، اعتماد کورکورانه به توماس مولر، تعویض های نادرست، تغییرات متعدد پست ها و تصمیماتی از این دست نقش مهمی در عدم موفقیت آلمان داشته است.

اما علت دیگری هم جز فرصت کم تا یورو 2024 و نبود گزینه مناسب برای جانشینی این مربی آلمانی وجود دارد و آن هم حمایت بسیاری از بازیکنان تیم ملی آلمان از فلیک است.

گفته می گردد که بخش مهمی از رختکن این تیم علاقه بسیار زیادی به او دارند و همچنان مشتاق همکاری با فلیک در تیم ملی هستند و این کار را برای تغییر او تا حد زیادی سخت نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1718

به "کسی جرات ندارد درباره این مربی حرف بزند ، علاقه شدید رختکن به ادامه کار با سرمربی ناکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی جرات ندارد درباره این مربی حرف بزند ، علاقه شدید رختکن به ادامه کار با سرمربی ناکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید