آخرین بازینگا؛ خداحافظی با تئوری بیگ بنگ پس از 12 فصل

به گزارش مجله خزرکوه، وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: بزودی باید با بازینگاهای شلدون کوپر در سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) خداحافظی کنیم. روز چهارشنبه گذشته مصادف با 22 آگوست، تلویزیون وارنر برازرز اعلام نموده که سریال بسیار پیروز و پرطرفدار تئوری بیگ بنگ بعد از فصل دوازدهم به سرانجام خواهد رسید.

آخرین بازینگا؛ خداحافظی با تئوری بیگ بنگ پس از 12 فصل

پخش فصل دوازدهم این سریال در قالب 24 اپیزود در 24 سپتامبر (2 مهر) منتشر می گردد؛ همان روزی که قسمت اول آن در سال 2007 پخش شد. اپیزود نهایی سریال نیز در ماه می 2019 به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن دیگر خبری از شوخی ها و به اصطلاح بازینگا های شلدون کوپر نخواهد بود.

وقتی که پس از 11 سال متوالی، پخش این سریال به اتمام برسد در مجموع 279 اپیزود از این سریال منتشر شده که آن را به طولانی ترین سریال کمدی چند دوربینه در تاریخ تلویزیون تبدیل می نماید. تلویزیون وارنر برازرز و چاک لور پروداکشن در اطلاعیه ای مشترک این خبر مهم را به شکل زیر اظهار داشتند: ما برای همواره قدرددان طرفدارانمان که از سریال تئوری بیگ بنگ در 12 فصل گذشته حمایت کردند خواهیم بود. ما همراه با سازندگان، نویسندگان و بازیگران از پیروزیت بالای سریال راضی بوده و می خواهیم که فصل آخر سریال را تقدیم شما کنیم، و فصل سرانجامی نیز تئوری بیگ بنگ را به یک سرانجام بسیار خلاقانه خواهد رساند.

در حالی که پخش این سریال به مدت بیش از یک دهه ادامه پیروزی داشته، شنیدن این خبر که پخش آن پس از فصل دوازدهم به سرانجام خواهد رسید خبری شوکه کننده محسوب می گردد. تنها چند هفته قبل، رییس شبکه سی بی اس، کلی کال به طور ضمنی اظهار داشت که فصل سیزدهم سریال نیز خارج از تصور نخواهد بود. وی گفته بود که گفتگوهای اولیه برای ساخت فصل سیزدهم نیز بین شبکه و تلویزیون وارنر برازرز صورت گرفته است و اظهار امیدواری نموده بود که آن ها امیدوارند این سریال پس از فصل دوازدهم نیز همچنان ادامه داشته باشد.

وی در این باره چنین گفته بود: تا زمانی که چاک و تیمش داستانی برای گفتن داشته باشند ما سریال را تا زمانی که بخواهند ادامه خواهیم داد. می توانیم چند فصل دیگر نیز داشته باشیم. ظاهراً در نتیجه صحبت های انجام گرفته بین طرفین، این نتیجه بدست آمده که دیگر فضایی برای ادامه سریال تئوری بیگ بنگ وجود ندارد اما می توان گفت که علتی بسیار بزرگتر از این باعث کنسل شدن ادامه این سریال بسیار پیروز وجود داشته باشد. بعضی گزارش ها حاکی از آن است که جیم پارسونز که در سریال تئوری بیگ بنگ نقش محوری دکتر شلدون کوپر را بازی می نماید اعلام نموده که دیگر در این سریال بازی نخواهد کرد و این همان علتی است که باعث شده ادامه این سریال کنسل گردد.

علتی برای تصمیم پارسونز اعلام نشده اما علت هر چه که باشد به علت دستمزد نبوده زیرا در حال حاضر وی یکی از بازیگرانی است که بیشترین دستمزد را در دنیای تلویزیون دریافت می نماید. اولین اپیزود از فصل دوازدهم و نهایی تئوری بیگ بنگ روز دوشنبه 2 مهر منتشر خواهد شد و در ماه می 2019 برای همواره پرونده شلدون و شوخی های بامزه اش به سرانجام خواهد رسید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1879

به "آخرین بازینگا؛ خداحافظی با تئوری بیگ بنگ پس از 12 فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین بازینگا؛ خداحافظی با تئوری بیگ بنگ پس از 12 فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید