آزادی زندانیان با ضمانت های جعلی

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 جاعل که با صدور گواهی کسر از حقوق جعلی، زندانیان را آزاد می کردند، اطلاع داد.

آزادی زندانیان با ضمانت های جعلی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در مورد دستگیری اعضای باند جعل گواهی های کسر از حقوق بیان داشت: با شکایت یکی از شعب دادسرای ناحیه 14 تهران مشخص شد که 2 متهم با همدستی یکدیگر به ازای دریافت مبالغی از مال باخته، گواهی کسر از حقوق جعلی صادر نموده اند و مال باخته خواهان آزادی زندانی از مرجع قضائی شده است.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در اطراف میدان ولیعصر شناسایی و با هماهنگی های قضائی از این مکان بازدید شد، افزود: اعضای این باند هنگام صدور گواهی های کسر از حقوق و احکام کارگزینی و فیش های حقوقی بازداشت شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در بازرسی از این مکان تعداد زیادی مهر شرکت های تقلبی و گواهی کسر از حقوق و فیش های حقوقی جعلی کشف و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان معترف شدند با درج آگهی در فضای مجازی و با نام ضمانت بانکی، مشتریانشان را شناسایی و پس از دریافت مبالغی از مالباختگان، گواهی کسر از حقوق جعلی تحویل می دادند.

سرهنگ کنجوریان اشاره نمود: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1280

به "آزادی زندانیان با ضمانت های جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی زندانیان با ضمانت های جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید